Title: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Other Titles: Customer Relationship Management and its importance for strenghtening the competitiveness of business
Authors: Fialová, Tereza
Advisor: Pavlák, Miroslav
Referee: Hofman, Jiří
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18459
Keywords: zákazník;crm;konkurenceschopnost;strategie;péče o zákazníky;komunikace
Keywords in different language: customer;crm;competitivness;strategy;customer care;communication
Abstract: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ACI. Práce je rozdělena do čtyř částí, v části teoretické jsou podrobně vysvětleny důležité pojmy a podstata problému. Ve druhé části je problematika analyzována u společnosti ACI, zabývající se prodejem a distribucí náhradních dílů na automobily. Společnost ACI je zde představena, a jsou rozebrány jednotlivé oblasti řízení vztahů se zákazníky v tomto podniku. Tyto činnosti jsou v této části dále zhodnoceny, případně navrženy postupy pro jejich zlepšení. Ve třetí části je navržen model strategie CRM dle potřeb společnosti a v závěrečné čtvrté části je vyhodnocena ekonomická efektivnost navrhovaných opatření s ohledem na finanční a technologickou náročnost systému.
Abstract in different language: The aim of this thesis is to evaluate the actual situation of the Customer Relationship Management in the ACI company. It is divided into four parts. In the theoretical part, important terms and the crux of the issue are described. In the second part, this issue is analysed in the ACI company, distributor of an autoparts. The company is introduced in this chapter, and each kind of the customer care is analysed. These activities are evaluated then, and there are few proprosals for improvements. In the third section there is a proposal of the new strategic model CRM, according to the ACI´s needs and in the last chapter the economical effectivity of this suggestion is evaluated, according to the financial and technological difficulty of this system.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Fialova_K12B0054K.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Fialova T. - V.PDFPosudek vedoucího práce530,42 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Fialova T. - O.PDFPosudek oponenta práce584,23 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Fialova T. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce255,91 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18459

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.