Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPajer, Ondřej
dc.contributor.authorHoudek, Jakub
dc.contributor.refereeMoldaschl, Jan
dc.date.accepted2015-06-25
dc.date.accessioned2016-03-15T08:48:17Z-
dc.date.available2014-10-15cs
dc.date.available2016-03-15T08:48:17Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-08
dc.identifier62568
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18646
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce se zabývá vlastnostmi olověných akumulátorů určených do osobních automobilů, možnostmi jejich nabíjení, návrhem a realizací nabíječky těchto akumulátorů. Práce je rozdělena do 4 částí. V první části jsou rozděleny olověné akumulátory dle údržby. Ve druhé jsou shrnuty jejich základní vlastnosti. Třetí kapitola je věnována nabíjení olověných akumulátorů. Čtvrtá kapitola je nejrozsáhlejší a dílčím rozdělením do podkapitol postupně popisuje návrh, realizaci a diskuzi dosažených výsledků při konstrukci vlastní nabíječky. Pro realizaci byl zvolen jako řídící prvek integrovaný obvod UC3906N od firmy Texas Instruments. Nabíječka byla navržena tak, aby byla schopna nabíjet 12 V olověné akumulátory plynule volitelnou hodnotou proudu v rozsahu 2 A až 7 A.cs
dc.format47 s. (66 735 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62568-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnabíječkacs
dc.subjectolověný akumulátorcs
dc.subjectochrana proti přepólovánícs
dc.subjectuc3906ncs
dc.titleNabíječka olověných akumulátorůcs
dc.title.alternativeLead-Acid Battery Chargeren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programAplikovaná elektrotechnikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedSubmitted bachelor thesis deals with properties of the leaden accumulators designated for cars, possibilities of their charging, design and realization of these accumulator's chargers. The paper is divided into 4 parts. In the first part, leaden accumulators are classified under the way of their maintanenance. Their basic characteristics are summarized in the second part. The third chapter is dedicated to the leaden accumulators charging. The fourth chapter is the most extensive one and using partial separation into subchapters, it describes proposal, realization and discussion of the results achieved during construction of the charger itself. Integrated circuit UC3906N of the Texas Instruments company was used as the control element for the realization. The charger was designed so that it was capable of charging 12V leaden accumulators with fluently optional current value in the range between 2A and 7A.en
dc.subject.translatedchargeren
dc.subject.translatedlead accumulatoren
dc.subject.translatedpolarity protectionen
dc.subject.translateduc3906nen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Jakub Houdek.pdfPlný text práce3,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-062568_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce305,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-062568_oponent.pdfPosudek oponenta práce461,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-062568_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce202,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18646

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.