Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHruška, Karel
dc.contributor.authorLaksar, Jan
dc.contributor.refereeSvětlík, Pavel
dc.date.accepted2015-05-28
dc.date.accessioned2016-03-15T08:48:56Z-
dc.date.available2014-10-15cs
dc.date.available2016-03-15T08:48:56Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-07
dc.identifier62849
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18729
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je věnována návrhu trakčního asynchronního motoru s kotvou nakrátko pro trolejbus a tvorbě výkonové řady. Motor je následně porovnán s již úspěšně navrženým a ozkoušeným motorem. Výkonová řada vychází z tohoto motoru, její prvky jsou vytvořeny pomocí změny zapojení vinutí a změny obsahu statorové drážky. Bylo vybráno pět vhodných členů. Lineární řady bylo dosaženo změnou elektromagnetického využití stroje a změnou frekvence. Tato řada je tvořena stroji s cizí ventilací. U trolejbusů je možné použít motor s vlastní ventilací. Pro tu byla vytvořena další řada o stejných délkách paketu ale odlišných výkonech.cs
dc.format92 s. (115 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectasynchronní motor s kotvou nakrátkocs
dc.subjecttrakční motorcs
dc.subjectvýkonová řadacs
dc.subjectcizí ventilacecs
dc.subjectvlastní ventilacecs
dc.titleKoncept trakčního motoru pro MHD - modulární řešenícs
dc.title.alternativeConcept of the Traction Motor for Vehicles of City Transport - a Modular Solutionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis consists in design of traction squirrel cage induction motor for trolleybus and creation of power series. The motor is compared with successfully designed and tested motor. The power series is based on this motor. Its elements are created by the winding connection and slot content changing. There are chosen five suitable elements. Linear power series was achieved by changing of utilization factor and frequency. This series consists of motors with forced ventilation. It is possible to use self-ventilated motors in trolleybuses. There was made another series for this ventilation with same lengths of stator packets, but different powers.en
dc.subject.translatedsquirrel-cage induction motoren
dc.subject.translatedtraction motoren
dc.subject.translatedpower seriesen
dc.subject.translatedforced ventilationen
dc.subject.translatedself-ventilationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Jan_Laksar_2015.pdfPlný text práce1,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-062849_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce307,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-062849_oponent.pdfPosudek oponenta práce278,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-062849_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce216,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18729

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.