Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠimota, Jan
dc.contributor.authorPichlík, Milan
dc.contributor.refereeŘeřicha, Tomáš
dc.date.accepted2015-06-22
dc.date.accessioned2016-03-15T08:50:13Z-
dc.date.available2014-10-15cs
dc.date.available2016-03-15T08:50:13Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-27
dc.identifier62817
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18854
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce je zaměřena na popis fungování nejrůznější marketingových a online marketingových metod propagací firem. Zkoumána je hlavně efektivita těchto metod a jejich přínos. Dále je součástí práce demonstrace návrhu PPC reklamní kampaně, která je zpracována na základě několika případových studií a zkušeností z praxe. V závěrečném hodnocení je zdůrazněna nutnost optimalizace těchto kampaní a jejich pravidelné vyhodnocování. Práce dokazuje, že význam PPC reklamy a obecně internetového marketingu je v dnešní době opravdu značný, a že by ho firmy neměly ignorovat, protože se tím připravují o potenciální zákazníky.cs
dc.format51 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectppc reklamacs
dc.subjectemailingcs
dc.subjectbannerová reklamacs
dc.subjectcrmcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectb2bcs
dc.subjectb2ccs
dc.titleModerní trendy online marketingu a jejich implementace v elektrotechnickém průmyslucs
dc.title.alternativeModern trends in online marketing and their implementation in the electrical engineering industryen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis presents the principles of marketing and online marketing methods for promoting companies. The main objective is to examine those methods and their impact on companies. This thesis is also focused on proposal of PPC advertising campaign which is inspired by a few case studies and practical experiences. In the final evaluation is emphasized the importance of optimizing PPC campaigns and their regular evaluation. This thesis proves that the importance of PPC campaigns and online marketing in general is very important in these days. Companies should not ignore the importance of online marketing because otherwise they are loosing potential customers.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedppc advertisingen
dc.subject.translatedemailingen
dc.subject.translatedbanner advertisingen
dc.subject.translatedcrmen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedb2ben
dc.subject.translatedb2cen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s work (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Balalarska prace - Milan Pichlik.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-062817_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce321,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-062817_oponent.pdfPosudek oponenta práce339,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-062817_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce170,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18854

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.