Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLupták Burzová, Petra
dc.contributor.authorVáclavíková, Eliška
dc.contributor.refereeHirt, Tomáš
dc.date.accepted2015-06-10
dc.date.accessioned2016-03-15T08:56:39Z-
dc.date.available2014-08-30cs
dc.date.available2016-03-15T08:56:39Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier61939
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19442
dc.description.abstractPředmětem práce je multikulturní výuka na gymnáziu ve vazbě na její teoretický koncept. Teoretická část je zaměřena na představení multikulturalismu jako teoretického konceptu a na uchopení multikulturní výchovy v teorii. Praktická část se soustředí na výzkumné šetření zabývající se výukou multikulturní výchovy na gymnáziích v rámci plzeňského regionu. Uvedený výzkum se zabýval analýzou dotazníků vyplněných jak učiteli, tak i žáky z uvedené oblasti. Hlavním cílem práce je revize multikulturalismu a multikulturní výchovy jako teoretických rámců na bázi kritického přístupu. Práce si také klade za cíl zjistit, zda a jakým způsobem je na gymnáziích v plzeňském regionu vyučována multikulturní výchova.cs
dc.format117 s. (162 593 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmultikulturalismuscs
dc.subjectkritický multikulturalismuscs
dc.subjectmultikulturní výchovacs
dc.subjectinterkulturní výchovacs
dc.subjectrvpcs
dc.subjectšvpcs
dc.subjectvzdělávání v české republicecs
dc.titleMultikulturní výchova na gymnáziu ve vazbě na její teoretický konceptcs
dc.title.alternativeMulticultural Education at the Secondary School in Relation to its Theoretical Concepten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of the work is multicultural education at the secondary school in relation to its theoretical concept. The theoretical part is focused on the presentation of multiculturalism and multicultural education as a theoretical concepts. The practical part is focused on the research dealing with multicultural education at secondary schools within the Pilsen region. That investigation was focused on the analysis of questionnaires completed by teachers and pupils from the area. The main aim of the work is the revision of multiculturalism and multicultural education as a theoretical frameworks based on their critical approaches. The thesis aims to determine whether and how multicultural education is implemented at secondary schools in Pilsen region.en
dc.subject.translatedmulticulturalismen
dc.subject.translatedcritical multiculturalismen
dc.subject.translatedmulticultural educationen
dc.subject.translatedintercultural educationen
dc.subject.translatedrvpen
dc.subject.translatedsvpen
dc.subject.translatededucation in the czech republicen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-vaclavikova.pdfPlný text práce592,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Vaclavikova_ved_DP.docxPosudek vedoucího práce47,22 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
oponent-Vaclavikova_ ZSV-GEO_opo.docxPosudek oponenta práce49,83 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
obhajoba-Vaclavikova.pdfPrůběh obhajoby práce248,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19442

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.