Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lupták Burzová, Petra | |
dc.contributor.author | Václavíková, Eliška | |
dc.contributor.referee | Hirt, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2015-06-10 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:56:39Z | - |
dc.date.available | 2014-08-30 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:56:39Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-30 | |
dc.identifier | 61939 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19442 | |
dc.description.abstract | Předmětem práce je multikulturní výuka na gymnáziu ve vazbě na její teoretický koncept. Teoretická část je zaměřena na představení multikulturalismu jako teoretického konceptu a na uchopení multikulturní výchovy v teorii. Praktická část se soustředí na výzkumné šetření zabývající se výukou multikulturní výchovy na gymnáziích v rámci plzeňského regionu. Uvedený výzkum se zabýval analýzou dotazníků vyplněných jak učiteli, tak i žáky z uvedené oblasti. Hlavním cílem práce je revize multikulturalismu a multikulturní výchovy jako teoretických rámců na bázi kritického přístupu. Práce si také klade za cíl zjistit, zda a jakým způsobem je na gymnáziích v plzeňském regionu vyučována multikulturní výchova. | cs |
dc.format | 117 s. (162 593 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61939 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | multikulturalismus | cs |
dc.subject | kritický multikulturalismus | cs |
dc.subject | multikulturní výchova | cs |
dc.subject | interkulturní výchova | cs |
dc.subject | rvp | cs |
dc.subject | švp | cs |
dc.subject | vzdělávání v české republice | cs |
dc.title | Multikulturní výchova na gymnáziu ve vazbě na její teoretický koncept | cs |
dc.title.alternative | Multicultural Education at the Secondary School in Relation to its Theoretical Concept | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The subject of the work is multicultural education at the secondary school in relation to its theoretical concept. The theoretical part is focused on the presentation of multiculturalism and multicultural education as a theoretical concepts. The practical part is focused on the research dealing with multicultural education at secondary schools within the Pilsen region. That investigation was focused on the analysis of questionnaires completed by teachers and pupils from the area. The main aim of the work is the revision of multiculturalism and multicultural education as a theoretical frameworks based on their critical approaches. The thesis aims to determine whether and how multicultural education is implemented at secondary schools in Pilsen region. | en |
dc.subject.translated | multiculturalism | en |
dc.subject.translated | critical multiculturalism | en |
dc.subject.translated | multicultural education | en |
dc.subject.translated | intercultural education | en |
dc.subject.translated | rvp | en |
dc.subject.translated | svp | en |
dc.subject.translated | education in the czech republic | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAP) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-vaclavikova.pdf | Plný text práce | 592,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Vaclavikova_ved_DP.docx | Posudek vedoucího práce | 47,22 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
oponent-Vaclavikova_ ZSV-GEO_opo.docx | Posudek oponenta práce | 49,83 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Vaclavikova.pdf | Průběh obhajoby práce | 248,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19442
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.