Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Petříková, Eliška | |
dc.date.accepted | 2015-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:58:33Z | - |
dc.date.available | 2013-12-06 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:58:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-30 | |
dc.identifier | 59994 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19657 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá výzkumem různých metod výuky gramatiky, a to konkrétně u dospělých studentů. Důraz byl dán na minulý čas, který byl zvolen jako gramatická oblast pro tento výzkum. Cílem této práce bylo prozkoumat vybrané množství učebnic dostupných na trhu a zaměřených na výuku dospělých studentů. Teoretická část popisuje teoretické pozadí výuky gramatiky: proč by měla být gramatika vůbec učena, zda dávat důraz spíše na přesnost nebo spíše na plynulost studentů v jazyce, jaké metody výuky gramatiky existují či jakou roli hraje gramatika ve výuce jazyků. Praktická část analyzuje sedm vybraných učebnic angličtiny na základní úrovni, s důrazem na první prezentaci a následné procvičování minulého času prostého. Výzkum ukázal, které knihy by se hodily na výuku dospělých studentů a co tento výzkum znamená pro pedagogickou praxi. | cs |
dc.format | 73 s. (157 791 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | gramatika | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.subject | dospělí studenti | cs |
dc.subject | jazyk | cs |
dc.subject | lingvistika | cs |
dc.subject | angličtina | cs |
dc.subject | analýza učebnic | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.title | Výuka gramatiky u studentů od 15 do 19 let | cs |
dc.title.alternative | Teaching grammar to adult learners | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the research of different methods of grammar teaching. Special emphasis is put on the past tense, which was chosen as a grammar item to be analyzed in the practical part. The purpose of this thesis is to explore a selected number of textbooks on the market for the target group of adults and the teaching and learning at a language school. | en |
dc.subject.translated | grammar | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
dc.subject.translated | didactics | en |
dc.subject.translated | adult learners | en |
dc.subject.translated | linguistics | en |
dc.subject.translated | language | en |
dc.subject.translated | english | en |
dc.subject.translated | textbook analysis | en |
dc.subject.translated | textbooks | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Petrikova Eliska - Graduate thesis.pdf | Plný text práce | 3 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Petrikova - pos ved GK0001.pdf | Posudek vedoucího práce | 664,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Petrikova - pos opon JP0001.pdf | Posudek oponenta práce | 1,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Petrikova - prubeh obh0001.pdf | Průběh obhajoby práce | 521,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19657
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.