Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Bečvářová, Michaela | |
dc.date.accepted | 2015-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:58:34Z | - |
dc.date.available | 2013-12-12 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:58:34Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-30 | |
dc.identifier | 60152 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19659 | |
dc.description.abstract | Tématem této diplomové práce jsou možnosti využití vizuálně obrazných vyjádření nových médií ve výuce anglického jazyka. Cílem práce je prozkoumání potenciálu tohoto druhu vizuálního umění skrze realizaci dvou projektů. Na teoretické možnosti užití vizuálně obrazných vyjádření nových médií ve výuce cizího jazyka v práci navazují výsledky výzkumu. Závěry naznačují, že potenciál novomediálních vizuálně obrazných vyjádření ve výuce může být za určitých podmínek významný. | cs |
dc.format | 56 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | nová média | cs |
dc.subject | vizuálně obrazná vyjádření | cs |
dc.subject | vizuální umění | cs |
dc.subject | mediální výchova | cs |
dc.subject | vizuální gramotnost | cs |
dc.title | Vizuální umění jako motivační činitel ve výuce anglického jazyka | cs |
dc.title.alternative | Visual Arts as an English Language Teaching Tool | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the use of new media visual representations in the English instruction. Its aim is to investigate the potential of this kind of visual representation through two individual projects realization. The theoretical description of the possibilities of using new media art to support students' second language acquisition is followed by the results of the research analysis. The research was carried out through interviews with learners taking part in the projects and their teachers, observations of the lessons taught, and questionnaires filled out by the participants. The research shows there may be a significant potential of new media visual representation as a teaching tool under suitable conditions. | en |
dc.subject.translated | new media | en |
dc.subject.translated | visual representation | en |
dc.subject.translated | visual art | en |
dc.subject.translated | media education | en |
dc.subject.translated | visual literacy | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Graduate thesis.pdf | Plný text práce | 795,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Becvarova - pos ved GK0001.pdf | Posudek vedoucího práce | 661,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Becvarova - pos opon JQ0001.pdf | Posudek oponenta práce | 1,33 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Becvarova - prubeh obh0001.pdf | Průběh obhajoby práce | 517,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19659
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.