Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorBečvářová, Michaela
dc.date.accepted2015-08-27
dc.date.accessioned2016-03-15T08:58:34Z-
dc.date.available2013-12-12cs
dc.date.available2016-03-15T08:58:34Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier60152
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19659
dc.description.abstractTématem této diplomové práce jsou možnosti využití vizuálně obrazných vyjádření nových médií ve výuce anglického jazyka. Cílem práce je prozkoumání potenciálu tohoto druhu vizuálního umění skrze realizaci dvou projektů. Na teoretické možnosti užití vizuálně obrazných vyjádření nových médií ve výuce cizího jazyka v práci navazují výsledky výzkumu. Závěry naznačují, že potenciál novomediálních vizuálně obrazných vyjádření ve výuce může být za určitých podmínek významný.cs
dc.format56 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnová médiacs
dc.subjectvizuálně obrazná vyjádřenícs
dc.subjectvizuální uměnícs
dc.subjectmediální výchovacs
dc.subjectvizuální gramotnostcs
dc.titleVizuální umění jako motivační činitel ve výuce anglického jazykacs
dc.title.alternativeVisual Arts as an English Language Teaching Toolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the use of new media visual representations in the English instruction. Its aim is to investigate the potential of this kind of visual representation through two individual projects realization. The theoretical description of the possibilities of using new media art to support students' second language acquisition is followed by the results of the research analysis. The research was carried out through interviews with learners taking part in the projects and their teachers, observations of the lessons taught, and questionnaires filled out by the participants. The research shows there may be a significant potential of new media visual representation as a teaching tool under suitable conditions.en
dc.subject.translatednew mediaen
dc.subject.translatedvisual representationen
dc.subject.translatedvisual arten
dc.subject.translatedmedia educationen
dc.subject.translatedvisual literacyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Graduate thesis.pdfPlný text práce795,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Becvarova - pos ved GK0001.pdfPosudek vedoucího práce661,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Becvarova - pos opon JQ0001.pdfPosudek oponenta práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Becvarova - prubeh obh0001.pdfPrůběh obhajoby práce517,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19659

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.