Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLišková, Libuše
dc.contributor.authorSucháčková, Eva
dc.date.accepted2015-05-25
dc.date.accessioned2016-03-15T08:58:35Z-
dc.date.available2013-12-12cs
dc.date.available2016-03-15T08:58:35Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier60239
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19661
dc.description.abstractTato práce se zabývá využitím anglických pohádek se zvířecím představitelem především zlého vlka a mazané lišky v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy.V teoretické části je popsán historický vývoj pohádek a jejich význam pro rozvoj fantazie dítěte. Jsou v ní představeni hlavní sběratelé pohádek, vysvětluje funkci, vývoj a význam pohádky. Dotýká se i problematiky rozvoje vzájemných mezilidských vztahů uvnitř rodiny. Praktická část se zaměřuje na možnosti využití pohádky ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Naznačuje výukové metody k osvojení a procvičení slovní zásoby žáků, pochopení textu a zdokonalení výslovnosti. Hlavní důraz je kladen na efektivní zážitkové vyučování.cs
dc.format38 s. (67 284 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvlkcs
dc.subjectliškacs
dc.subjectčtenícs
dc.subjectvyučovánícs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectprocvičenícs
dc.subjectslovní zásobacs
dc.titleVlci a lišky v anglických pohádkáchcs
dc.title.alternativeWolfs and foxes in English fairy talesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the use of English fairy tales with animal representative especially bad wolf and cunning foxes in English lessons at primary school. The theoretical part describes the historical development of fairy tales and their importance for the development of the child's imagination. There are introduced main collectors of fairy tales, explained the function, development and importance of fairytales. It also covers the question of the development of interpersonal relationships within the family. The practical part is focused on the possibilities of fairy tales in English language teaching in primary schools. Suggests teaching methods for acquiring and practicing. vocabulary pupils, comprehension and pronunciation improvement. The main emphasis is on effective learning experience.en
dc.subject.translatedwolfen
dc.subject.translatedfoxen
dc.subject.translatedreadingen
dc.subject.translatedenglish language teachingen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedpractisingen
dc.subject.translatedvocabularyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Suchackova.pdfPlný text práce6,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Suchackova Lisk - ved.pdfPosudek vedoucího práce555,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Suchackova O.pdfPosudek oponenta práce1,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Suchackova - prubeh obh.pdfPrůběh obhajoby práce284,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19661

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.