Title: | Pěvecká propedeutika dětí předškolního věku |
Other Titles: | Propedeutika singing and singing children in kindergarten |
Authors: | Stránská, Petra |
Advisor: | Lišková, Štěpánka |
Referee: | Vimrová, Eva |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19745 |
Keywords: | pěvecké činnosti;vzdělávací plány;pěvecký vývoj;předškolní věk;metodika |
Keywords in different language: | singing activities;educational programs;vocal development;preschool age;methodology |
Abstract: | Tato bakalářská práce ve své teoretické části uvádí pěvecké činnosti v kontextu s RVP PV. V druhé části práce pojednává o zpěvu dětí v MŠ (o jeho vývoji a vlivech, které mohou na zpěv dítěte tohoto věku působit). Praktická část je zaměřena na pěvecké činnosti v konkrétní MŠ (Tymákov). Metodická část předkládá konkrétní písně seřazeny dle stupně obtížnosti nácviku. |
Abstract in different language: | In theoretical part, the bachelor thesis shows singing activities in context of RVP PV. The second part of the thesis deals with children's singing in kindergarten (it is about development and level of singing skills, which can operate with children's singing). Practical part is focused on singing activities in concrete kindergarten (Tymákov). Methodical part shows specific songs sorted by difficulty of practising. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stranska.pdf | Plný text práce | 2,32 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-Stranska_posudek_vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,34 MB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Stranska_posudek_oponenta_BP_Vimrova.pdf | Posudek oponenta práce | 1,01 MB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Stranska_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 245,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/19745
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.