Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová, Vladimíra
dc.contributor.authorLhotková, Tereza
dc.contributor.refereeAišmanová, Alexandra
dc.date.accepted2012-08-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:24:22Z
dc.date.available2010-12-16cs
dc.date.available2013-06-19T06:24:22Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-27
dc.identifier50584
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2006
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá využitím projektivních technik v pedagogické praxi. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a souvislosti týkající se pedagogické a pedagogicko-psychologické diagnostiky. Důraz je kladen především na oblast projektivních technik a jejich využití v rukách učitele. Projektivní techniky nejsou častou technikou, kterou učitel v rámci vyučovacího procesu používá, proto se práce zabývá i možnostmi využití těchto nástrojů v diagnostice probíhající během vyučovacího procesu. Praktická, výzkumná část práce je zaměřena na zmapování schopností a potenciálu učitelů techniky používat. Získané výsledky byly následně kategoricky vyhodnoceny a graficky zpracovány.cs
dc.format131 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectklíčové kompetencecs
dc.subjectkompetence učitelecs
dc.subjectdiagnostické kompetencecs
dc.subjectdiagnostická činnost ve školní praxics
dc.subjectpedagogická diagnostikacs
dc.subjectpedagogicko-psychologická diagnostikacs
dc.subjectoblasti pedagogické diagnostikycs
dc.subjectprojektivní metodycs
dc.titleVyužití projektivních technik v pedagogické praxics
dc.title.alternativeThe use of the projective methods in the educational processen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis disertation labour is considered to the aplication of projective methods in educational profession. Theoretical part of this labour describes the basic terms and associations related to the educational and the educational-psychological diagnosis. Emphasis is focused firstly on the area of projective methods and its use at the profession of teacher. The fact, that projective methods are not common method which teachers usally aply, is the reason, why is this labor focused on the possibilities of the use of this appliance in educational process. Practical part is focused on the mapping the ability and potential of use of these projective methods. Acquired results were analysed and graphically interpeted.en
dc.subject.translatedteycheren
dc.subject.translatedkey competenciesen
dc.subject.translatedteacher's competencesen
dc.subject.translateddiagnostic competencesen
dc.subject.translateddiagnostic operation for school useen
dc.subject.translatededucational diagnosticen
dc.subject.translatededucational-psychological diagnosticen
dc.subject.translatedsphere of pedagogic diagnosticen
dc.subject.translatedprojective methodsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Lhotkova Tereza.pdfPlný text práce3,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lhotkova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce421,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lhotkova - oponent.pdfPosudek oponenta práce249,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lhotkova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce103,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2006

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.