Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lovasová, Vladimíra | |
dc.contributor.author | Lhotková, Tereza | |
dc.contributor.referee | Aišmanová, Alexandra | |
dc.date.accepted | 2012-08-29 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:24:22Z | |
dc.date.available | 2010-12-16 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:24:22Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-27 | |
dc.identifier | 50584 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/2006 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá využitím projektivních technik v pedagogické praxi. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a souvislosti týkající se pedagogické a pedagogicko-psychologické diagnostiky. Důraz je kladen především na oblast projektivních technik a jejich využití v rukách učitele. Projektivní techniky nejsou častou technikou, kterou učitel v rámci vyučovacího procesu používá, proto se práce zabývá i možnostmi využití těchto nástrojů v diagnostice probíhající během vyučovacího procesu. Praktická, výzkumná část práce je zaměřena na zmapování schopností a potenciálu učitelů techniky používat. Získané výsledky byly následně kategoricky vyhodnoceny a graficky zpracovány. | cs |
dc.format | 131 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | klíčové kompetence | cs |
dc.subject | kompetence učitele | cs |
dc.subject | diagnostické kompetence | cs |
dc.subject | diagnostická činnost ve školní praxi | cs |
dc.subject | pedagogická diagnostika | cs |
dc.subject | pedagogicko-psychologická diagnostika | cs |
dc.subject | oblasti pedagogické diagnostiky | cs |
dc.subject | projektivní metody | cs |
dc.title | Využití projektivních technik v pedagogické praxi | cs |
dc.title.alternative | The use of the projective methods in the educational process | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This disertation labour is considered to the aplication of projective methods in educational profession. Theoretical part of this labour describes the basic terms and associations related to the educational and the educational-psychological diagnosis. Emphasis is focused firstly on the area of projective methods and its use at the profession of teacher. The fact, that projective methods are not common method which teachers usally aply, is the reason, why is this labor focused on the possibilities of the use of this appliance in educational process. Practical part is focused on the mapping the ability and potential of use of these projective methods. Acquired results were analysed and graphically interpeted. | en |
dc.subject.translated | teycher | en |
dc.subject.translated | key competencies | en |
dc.subject.translated | teacher's competences | en |
dc.subject.translated | diagnostic competences | en |
dc.subject.translated | diagnostic operation for school use | en |
dc.subject.translated | educational diagnostic | en |
dc.subject.translated | educational-psychological diagnostic | en |
dc.subject.translated | sphere of pedagogic diagnostic | en |
dc.subject.translated | projective methods | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Lhotkova Tereza.pdf | Plný text práce | 3,43 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lhotkova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 421,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lhotkova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 249,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lhotkova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 103,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/2006
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.