Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJůza, Zdeněk
dc.contributor.authorHrych, Lukáš
dc.contributor.refereeTurinský, Miloslav
dc.date.accepted2015-08-25
dc.date.accessioned2016-03-15T09:05:15Z-
dc.date.available2014-11-03cs
dc.date.available2016-03-15T09:05:15Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-26
dc.identifier63812
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20211
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na rámovou konstrukci jednoho konkrétního ventilátoru od firmy ZVVZ Machinery, a.s. Cílem je navrhnout dvě až tři varianty rámové konstrukce, které jsou složeny z různých typů ocelových nosičů. Všechny navrhované varianty rámu byly podrobeny výpočtům tuhosti, která je hlavním kritériem pro výběr výsledné varianty. Pro získání daných tuhostí rámů byla použita metoda konečných prvků. Zvolená varianta rámu vykazuje nejvyšší tuhost při daném zatížení a zároveň největší hmotnost konstrukce.cs
dc.format38 s. (55 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63812-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectventilátorcs
dc.subjectrámová konstrukcecs
dc.subjecttuhostcs
dc.subjectkonstrukční profilcs
dc.titleNávrh a pevnostní kontrola nosného rámu ventilátorucs
dc.title.alternativeConcept and Strength Control of Supporting Fan Frameen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the frame structure of one particular fan from the company ZVVZ Machinery a.s. The aim is to design two to three variants of the frame structure, which consist of various steel beam types. All proposed variants of the frame were subjected to calculation of the stiffness, which is the main criterion for the final option selection. To obtain the stiffness of the frames, the Final Element Method was used. The selected option has the highest frame stiffness under given load and the greatest structure weight.en
dc.subject.translatedfanen
dc.subject.translatedframe constructionen
dc.subject.translatedstiffnessen
dc.subject.translatedconstruction profileen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Lukas Hrych.pdfPlný text práce5,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hodnoceni BP Hrych - 2015.pdfPosudek vedoucího práce32,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Oponentni posudek BP Hrych - 2015.pdfPosudek oponenta práce64,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prubeh obhajoby BP Hrych - 2015.pdfPrůběh obhajoby práce17,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20211

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.