Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLašová, Václava
dc.contributor.authorHála, Filip
dc.contributor.refereeKafka, Jan
dc.date.accepted2015-06-15
dc.date.accessioned2016-03-15T09:06:23Z-
dc.date.available2014-09-22cs
dc.date.available2016-03-15T09:06:23Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-22
dc.identifier63654
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20289
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o problematice utěsnění dvou dílů v palivovém systému automobilu. Na základě požadavků je zpracována analýza těsnícího spoje typu kov-kov, který je standardně používán společností Robert Bosch spol. s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou optimalizovány montážní parametry spoje. Nakonec je zpracován obecný postup s doporučeními při návrhu těsnícího spoje typu kov-kov.cs
dc.format78 s. (66 100 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttěsnící rozhranícs
dc.subjectpalivový systémcs
dc.subjectfem analýzacs
dc.subjectoptimalizace montážních parametrůcs
dc.titleNávrh vhodné geometrie a dimenzování těsnícího rozhraní typu kov-kov dvou dílů v palivovém systému benzínového spalovacího motorucs
dc.title.alternativeDesign of an applicable geometry and dimensioning of a sealing interface two parts in a fuel system of petrol engineen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis deals with topic of sealing two parts in a fuel system of car. According to requirement the sealing interface type steel-steel was analyzed. This sealing interface is used by company Robert Bosch spol. s.r.o. According to analyze the new assembling parameters were suggested. Finally the common process of design of sealing interface type steel-steel was made.en
dc.subject.translatedsealing interfaceen
dc.subject.translatedfuel systemen
dc.subject.translatedfem analyzeen
dc.subject.translatedoptimization of assembling parametersen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Hala_ut.pdfPlný text práce7,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hala - posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce776,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Hala - posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce763 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Hala.pdfPrůběh obhajoby práce285,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20289

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.