Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEdl, Milan
dc.contributor.authorNěmcová, Lucie
dc.contributor.refereeOttová, Michaela
dc.date.accepted2015-08-17
dc.date.accessioned2016-03-15T09:07:12Z
dc.date.available2014-09-22cs
dc.date.available2016-03-15T09:07:12Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-26
dc.identifier63915
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20335
dc.description.abstractTato práce se zabývá využitím sociálních médií v podnikovém a akademickém prostředí. První část práce je zaměřena na pojem sociální média, jeho význam a další rozdělení. V práci je uvedeno dále, jaká sociální média se nejčastěji používají v České republice, popis sociálního marketingu a využití médií v podnikové komunikaci. Práce se zabývá pěti nejpoužívanějšími sociálními médii - Facebook, Twitter, Google+, YouTube, LinkedIn a také sociální sítí ResearchGate. Druhá část práce zahrnuje SWOT Analýzy ke zmíněným sociálním médiím. Práce je dále zaměřena na sociální média a jejich využití na vysokých školách. V poslední kapitole je popsán návrh řešení sociálních médií pro akademické prostředí.cs
dc.format52 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectTwittercs
dc.subjectGoogle+cs
dc.subjectYoutubecs
dc.subjectLinkedlncs
dc.subjectResearchgatecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectsociální marketingcs
dc.titleSociální média jako nástroj komunikace v podnikovém a akademickém prostředícs
dc.title.alternativeSocial media as a communication tool in enterprise and academic environmentsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the use of social media in the enterprise and academic environment. The first part of thesis focuses on the concept of social media, its importance and categorisation. It also analyses which of the social media are the most wide-spread in the Czech Republic and further elaborates on the theme of social marketing and the use of the media in the internal communication. The thesis deals with five most-used social media - Facebook, Twitter, Google+, YouTube and LinkedIn; as well as the social network ResearchGate. The second part includes SWOT Analyses of hereby mentioned social media. The thesis further focuses on the social media and its use in the academic environment. The final chapter describes the design of social media solutions for the academic environment.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedFacebooken
dc.subject.translatedTwitteren
dc.subject.translatedGoogle+en
dc.subject.translatedYoutubeen
dc.subject.translatedLinkedlnen
dc.subject.translatedResearchgateen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
dc.subject.translatedsocial marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Lucie_Nemcova.pdfPlný text práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-hodnoceni_BP_Nemcova.PDFPosudek vedoucího práce917,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-posudek_BP_Nemcova0001.PDFPosudek oponenta práce1,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-obhajoba_BP_Nemcova.PDFPrůběh obhajoby práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20335

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.