Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorJakeš, Tomáš
dc.date.accessioned2016-12-15T08:58:06Z
dc.date.available2016-12-15T08:58:06Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationArnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2014, č. 1-2, s. 19-33.cs
dc.identifier.issn1804-8366
dc.identifier.urihttp://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22084
dc.description.abstractPříspěvek představuje experimentální ověření přínosu navrženého a vytvořeného simulačního programu pomocí pedagogického experimentu. Protože přínos nemusí být pouze v rovině kognitivní, ale i v rovině afektivní, byl zvolen smíšený přístup poskytující širší přehled o zkoumané problematice. Pomocí metod kvalitativního a kvantitativního výzkumu byly zjišťovány nejen podstatné statistické skutečnosti, ale i důvody vedoucí k přijímání či odmítání simulačního programu i vlivu jeho začlenění na motivaci a demotivaci studentů, a to jak na vědomé, tak i podvědomé úrovni.cs
dc.format15 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.relation.ispartofseriesArnicacs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.subjectpočítačová simulacecs
dc.subjectstavebnicecs
dc.subjecthardwarecs
dc.subjectcomputer simulationen
dc.subjectbuilding kiten
dc.subjecthardwareen
dc.titleOvěření přínosu simulace mikropočítačové stavebnice pro výuku hardwarecs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe paper presents an experimental verifi cation of the benefi t of the proposed and created simulation program by the means of pedagogical experiment. Since the contribution does not have to be only cognitive but on an aff ective level also, a composite approach providing a broader view of the researched issue was chosen. Using the qualitative and quantitative research methods, not only essential statistic facts were investigated, but also reasons leading to accepting or rejecting the simulation program and the eff ect of its integration on motivation and demotivation of students on both conscious as well as subconscious level.en
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1-2 (2014)
Články / Articles (KVD)
Číslo 1-2 (2014)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jakes.pdfPlný text2,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22084

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.