Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKrčál Petr, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBílek, Marek
dc.contributor.refereeJurek Petr, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:13:12Z-
dc.date.available2015-6-30
dc.date.available2017-02-21T08:13:12Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-29
dc.identifier66386
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22795
dc.description.abstractPráce analyzuje předvolební kampaň, která předcházela komunálním volbám v Českých Budějovicích v říjnu 2014. Hlavním těžištěm bádání je, jakou formu kampaně politické subjekty zvolily, jaká témata a řešení voličům nabídly a kolik peněz a z jakých zdrojů na kampaň čerpaly. Kromě toho se práce krátce věnuje i popisu situace v Českých Budějovicích v obodbí komunálních voleb od roku 1990.cs
dc.format48 s. (67 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvolbycs
dc.subjectkampaněcs
dc.subjectsprávacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectfinancecs
dc.subjectobcecs
dc.titleAnalýza klíčových témat volební kampaně ve vybraném krajském městě v komunálních volbách v roce 2014 České Budějovicecs
dc.title.alternativeAnalysis of the key themes of the election campaign in selected regional city in the municipal elections in 2014 - Ceske Budejoviceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programPolitologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s work focuses on campaign for municipal election in town Ceske Budejovice in autumn 2014. There are three main topics, that we analysed. The first one is about a form of campaign, the next part is connected with topics and promises in the campaign for municipal election, that offered parties to electors. The third section of this analysis is concerned with amounts of money, which were used by the strongest parties for campaign for municipal election.en
dc.subject.translatedelectionsen
dc.subject.translatedcampaignsen
dc.subject.translatedadministrationen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedfinanceen
dc.subject.translatedmunicipalitiesen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP-BILEK.pdfPlný text práce543,36 kBAdobe PDFView/Open
Bilek_VED.pdfPosudek vedoucího práce1,92 MBAdobe PDFView/Open
bilek-bp-pol-opo.pdfPosudek oponenta práce1,92 MBAdobe PDFView/Open
Bilek.pdfPrůběh obhajoby práce252,44 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/22795

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.