Název: Výzkum venkovní reklamy ve vybraném městě
Další názvy: The reasearch of outdoor advertising in the selected city
Autoři: Korbelová, Edita
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Čechurová Lenka, Ing.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23223
Klíčová slova: výzkumné šetření;venkovní reklama;mobilita;české budějovice
Klíčová slova v dalším jazyce: research survey;outdoor advertising;mobility;české budějovice
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá výzkumem venkovní reklamy ve třech vybraných lokalitách města České Budějovice. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Hlavním cílem je vytvořit teoretický podklad týkající se marketingu a venkovní reklamy a dále na toto téma realizovat výzkumné šetření v Českých Budějovicích a prezentovat informace o stavu reklamních nosičů v oblasti OOH reklamy. Teoretický podklad týkající se marketingové komunikace, OOH reklamy a výzkumu jako takového, je zpracován v teoretické části této práce. Výzkumné šetření, včetně podrobného výstupu zjištěných informací v podobě výzkumné zprávy, jsou uvedeny v části empirické. Podkladem pro návrh výzkumu a jeho realizaci byla odborná publikace společnosti ESOMAR, která byl vydána v roce 2009 jako přehledný dokument představující jednotnou metodiku měření zásahu u nosičů venkovní reklamy.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis engages in research into outdoor advertising in three selected localities of the city of České Budějovice. It is divided into two parts theoretical and empirical. The main aim of the thesis is to create a theoretical foundation applied to the marketing of outdoor advertising and also to realize research survey in České Budějovice and present information about the state of advertising media in the field of OOH advertising. The theoretical foundation concerning the marketing communication, OOH advertising and the research itself is formulated in the theoretical part of this thesis. The research survey, including a detailed output of the obtained information in the form of a research report is stated in the empirical part. The basis for the research design and realization was ESOMAR's specialist publication published in 2009 as an organized document representing unified methodology of measuring outdoor advertising media exposure.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Edita_KORBELOVA.pdfPlný text práce3,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korbelova_V.pdfPosudek vedoucího práce699,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korbelova_O.pdfPosudek oponenta práce556,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Korbelova_P.pdfPrůběh obhajoby práce183,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23223

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.