Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBubnová, Jana
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:01Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:01Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67678
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23226
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou designu služeb. Mapuje vybrané metody designu služeb a následně je aplikuje na festivalu Colours of Ostrava. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vymezuje základní pojmy a popisuje vybrané metody designu služeb. Praktická část popisuje marketingový mix festivalu Colours of Ostrava, prezentuje výsledky marketingového výzkumu návštěvnické spokojenosti a aplikuje vybrané metody designu služeb, konkrétně mapu kontaktních míst, persony, safari službou, metodu cesty službou a service blueprint. Závěr práce je věnován doporučením, jež vyplývají z jednotlivých nástrojů designu služeb a návrhům k jejímu zlepšení.cs
dc.format83 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67678-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdesign služebcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpersonycs
dc.subjectcesta služboucs
dc.subjectservice blueprintcs
dc.subjectempatická mapacs
dc.titleAplikace nástrojů designu služeb na vybraný hudební festivalcs
dc.title.alternativeApplication of service design instruments on a selected music festivalen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with service design. It seeks to map selected methods of service design and apply to the Colours of Ostrava festival. The thesis is divided into two parts. The theoretical part defines theoretical basic terms and describes the methods of design services. The practical part describes the marketing mix of Colours of Ostrava festival, presents the results of marketing research of visitor satisfaction and applies selected methods of design services, touchpoint map, personas, safari service, method customer journey and service blueprint. The conclusion is devoted to recommendations that result from the various service design tools.en
dc.subject.translatedservice designen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedpersonasen
dc.subject.translatedcustomer journeyen
dc.subject.translatedservice blueprinten
dc.subject.translatedemphatic mapen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Jana Bubnova.pdfPlný text práce2,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bubnova_O.pdfPosudek oponenta práce833,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bubnova_v.pdfPosudek vedoucího práce804,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bubnova_P.pdfPrůběh obhajoby práce201,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23226

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.