Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorVlková, Daniela
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:23Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:23Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67701
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23237
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá komparací několika vybraných e-shopů na základě testování oční kamerou (eyetrackingu). Teoretická část práce obsahuje úvod do problematiky e-commerce, základní doporučení pro design a marketing internetových obchodů a popis metody testování oční kamerou. V empirické části je nejprve prezentován návrh výzkumu, následuje výzkumná zpráva obsahující popis průběhu testování, analýzu a vyhodnocení získaných výstupů a návrhy opatření pro zlepšení testovaných e-shopů.cs
dc.format104 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectdesigncs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectoční kameracs
dc.subjecteyetrackingcs
dc.titleKomparace vybrané skupiny e-shopů oční kamerou (eyetracking)cs
dc.title.alternativeComparison of a selected group of e-shops by eye camera (eyetracking)en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on a comparison of a few selected e-shops based on testing by eye camera (eyetracking). The theoretical part is comprised of an introduction to the e-commerce issues, basic recommendations for design and marketing of e-shops and a description of the eye-tracking methodology. In the empirical part is firstly presented a research proposal, followed by a research report including a description of the testing process, an analysis and an evaluation of the collected findings and recommended actions for improvement of the tested e-shops.en
dc.title.otherComparison of a selected group of e-shops by eye camera (eyetracking)en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translateddesignen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedeye cameraen
dc.subject.translatedeyetrackingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Vlkova.pdfPlný text práce3,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlkova_V.pdfPosudek vedoucího práce739 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlkova_O.pdfPosudek oponenta práce530 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vlkova_P.pdfPrůběh obhajoby práce160,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23237

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.