Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorForejtová, Kateřina
dc.contributor.refereeČabrada Ondřej, Ing.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:27Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:27Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-21
dc.identifier67723
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23244
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro nový produkt ochucené víno. Teoretická část práce je věnována pojmům, jako je marketing, komunikační kampaň nebo nový produkt. V empirické části jsou vypracovány všechny materiály a analýzy potřebné pro uvedení produktu na trh a vytvořeny podklady nutné pro spuštění komunikační kampaně. Provedena je analýza stávajícího portfolia, analýza konkurence, odvozena je velikost trhu ochucených vín a realizován je průzkum preferencí. Zpracován je také media brief komunikační kampaně a její realizační plán. Zjištěné informace, výsledky analýz a výsledky výzkumu jsou pak prostřednictvím executive summary prezentovány top managementu společnosti BOHEMIA SEKT s.r.o.cs
dc.format97 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectochucené vínocs
dc.subjectuvedení nového produktu na trhcs
dc.titleNávrh komunikační kampaně pro nový produktcs
dc.title.alternativeProposal for communication campaign for the new producten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on the proposal of the communication campaign for the new product flavored wine. The theoretical part is devoted to concepts such as marketing communications campaign or a new product. In the empirical part you can find all materials and analyzes needed to launch the products to the market and all documents needed for launching a communication campaign. The diploma thesis includes analysis of current portfolio, competitive analysis, determining the size of flavored wines market and survey of preferences. Processing is also a brief media of communication campaign and its implementation plan. Breaking information, analysis results and the results of the research are through the executive summary presented to top management of the company Bohemia Sekt s.r.o.en
dc.subject.translatedcommunication campaignen
dc.subject.translatedflavored wineen
dc.subject.translatedlaunch of new product to the marketen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Katerina_Forejtova.pdfPlný text práce2,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtova_V.pdfPosudek vedoucího práce675,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtova_O.pdfPosudek oponenta práce610,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtova_P.pdfPrůběh obhajoby práce189,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23244

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.