Název: Návrh komunikační kampaně pro nový produkt
Další názvy: Proposal for communication campaign for the new product
Autoři: Forejtová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Čabrada Ondřej, Ing.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23244
Klíčová slova: komunikační kampaň;ochucené víno;uvedení nového produktu na trh
Klíčová slova v dalším jazyce: communication campaign;flavored wine;launch of new product to the market
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro nový produkt ochucené víno. Teoretická část práce je věnována pojmům, jako je marketing, komunikační kampaň nebo nový produkt. V empirické části jsou vypracovány všechny materiály a analýzy potřebné pro uvedení produktu na trh a vytvořeny podklady nutné pro spuštění komunikační kampaně. Provedena je analýza stávajícího portfolia, analýza konkurence, odvozena je velikost trhu ochucených vín a realizován je průzkum preferencí. Zpracován je také media brief komunikační kampaně a její realizační plán. Zjištěné informace, výsledky analýz a výsledky výzkumu jsou pak prostřednictvím executive summary prezentovány top managementu společnosti BOHEMIA SEKT s.r.o.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis is focused on the proposal of the communication campaign for the new product flavored wine. The theoretical part is devoted to concepts such as marketing communications campaign or a new product. In the empirical part you can find all materials and analyzes needed to launch the products to the market and all documents needed for launching a communication campaign. The diploma thesis includes analysis of current portfolio, competitive analysis, determining the size of flavored wines market and survey of preferences. Processing is also a brief media of communication campaign and its implementation plan. Breaking information, analysis results and the results of the research are through the executive summary presented to top management of the company Bohemia Sekt s.r.o.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Katerina_Forejtova.pdfPlný text práce2,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtova_V.pdfPosudek vedoucího práce675,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtova_O.pdfPosudek oponenta práce610,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Forejtova_P.pdfPrůběh obhajoby práce189,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23244

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.