Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBeránek, Jan
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2016-1-26
dc.date.accessioned2017-02-21T08:23:51Z-
dc.date.available2014-10-25
dc.date.available2017-02-21T08:23:51Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-12-14
dc.identifier63024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23426
dc.description.abstractTato bakalářská práce se jak na teoretické, tak na praktické úrovni věnuje analýze online marketingu. Působení v internetovém marketingu sleduje a posuzuje na základě pěti zvolených automobilových společností, kterými jsou Škoda Auto, BMW, Ford, Honda a Citroën. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové termíny z této oblasti, které jsou důležité pro hlubší pochopení nastíněné problematiky. Tyto poznatky jsou čerpány z odborné literatury. Praktická část práce si klade za cíl vykreslit působení výše uvedených automobilových společností v oblasti online marketingu a zhodnotit ho na základě zvolených kritérií, která jsou dle autora stěžejní. Dále jsou v této části sepsány návrhy na zlepšující opatření, které by dotyčným společnostem mohly být nápomocny při realizacích dalších kroků v rámci působení v internetovém marketingu. V závěru této práce jsou veškeré výstupy stručně sumarizovány.cs
dc.format81 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectmobilní marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleZhodnocení úrovně vybraných nástrojů online marketingu na vzorku zvolených automobilekcs
dc.title.alternativeEvaluation of the level of chosen online marketing tools on a sample chosen automobile manufacturersen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of this bachelor thesis is analysis of online marketing on both theoretical and practical level. Based on five chosen automobile companies it follows and evaluates functioning and behaviour in this sphere. In the theoretical part several key expresions are explained. These are important to know for deeper understanding of the mentioned matters. All findings are extracted from technical literature. The practical part emphasizes description of functioning of the companies mentioned above in the online marketing. The author also evaluates it pursuant chosen categories that are fundamental. In this part various recommendations are listed, that might help the companies in realizing next steps in online marketing. In the end of this work all theses are briefly summarised.en
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedmobile marketingen
dc.subject.translatedsocial networken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Beranek_K11B0570P.pdfPlný text práce1,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beranek_V.pdfPosudek vedoucího práce735,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beranek_O.pdfPosudek oponenta práce832,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Beranek_P.pdfPrůběh obhajoby práce260,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23426

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.