Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová Lenka, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDudová, Lucie
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2016-1-25
dc.date.accessioned2017-02-21T08:23:53Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:23:53Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-12-14
dc.identifier66601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23430
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit spa hotelu Diana. V teoretické části je vysvětleno několik základních pojmů, které se týkají oblasti marketingu a marketingového mixu, lázeňského cestovního ruchu a wellness. V praktické části je představen hotel a jeho služby, analýza vnitřního a vnějšího prostředí a vytvoření PEST analýzy. V práci bylo využito marketingového výzkumu v podobě hloubkového rozhovoru. Cílem bylo porovnat služby lázeňského domu Diana s konkurencí a zjistit, co jim v hotelu chybí a na základě těchto informací sestavit SWOT analýzu. Následně byla navrhnuta zlepšující opatření pro přilákání nového segmentu zákazníků a zvýšení prestižnosti hotelu.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectlázeňství a cestovní ruchcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectpest analýzacs
dc.titleAnalýza marketingových aktivit vybraného subjektucs
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing activities of the chosen subjecten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is aimed at analyzing the marketing activities of spa hotel Diana. The theoretical part deals with the definition of the basic terms connected to issue of marketing, marketing mix, spa tourism and wellness. The practical part of this thesis introduces the hotel and its service, inner and outer background analysis and also PEST analysis creation. Methodology of this work is marketing research in form of in-depth interviews. The aim was to create SWOT analysis on the basis of comparison between services Diana Spa Hotel and the competition and ascertain what. Afterwards there was made suggestions for hotel service improvements in order to attract new segment of clients and also boost prestige of the hotel.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedspa and tourismen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedpest analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Lucie Dudova.pdfPlný text práce1,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dudova L. - V.PDFPosudek vedoucího práce665,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dudova L. - O.PDFPosudek oponenta práce659,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dudova L. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce252,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23430

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.