Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorMoucha, Jan
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing.
dc.date.accepted2016-6-6
dc.date.accessioned2017-02-21T08:24:13Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:24:13Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-22
dc.identifier67673
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23471
dc.description.abstractBakalářská práce "Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků." je zaměřena na analýzu efektivnosti konkrétních moderních nástrojů internetového marketingu v Plzeňském kraji na vybraných pěti věkových skupinách. Teoretická část je zaměřena na popsání základních informací o internetu, marketingu, a uživatelích internetu. V druhé části teorie jsou stručně popsány vybrané moderní nástroje internetového marketingu, na které je práce zaměřena. Následuje praktická část, která se soustředí na roli představených moderních nástrojů v nákupním rozhodování. Součástí práce je také zhodnocení výsledků výzkumu a vyvozená doporučení.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectbannerová reklamacs
dc.subjectreklama na sociálních sítíchcs
dc.subjectreklama ve vyhledávačíchcs
dc.titleRole vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníkůcs
dc.title.alternativeRole of chosen internet marketing tools on decision-making process of customeren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis ''Role of chosen internet marketing tools on decision-making process of customers.'' is focused on analysis of efficiency of particular internet marketing modern tools in the Pilsen region on five selected groups. Theoretical part of bachelor thesis is focused on describing basic information about the internet,marketing and about the users of the internet. There are briefly described chosen modern internet marketing tools in the second part of theoretical part on which bachelor thesis is focused. Practical part is focused on role of introduced modern internet marketing tools in decision-making process of customers. Last component of bachelor thesis is also the evaluation of the results of research and thefollowing recommendation.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedcommercial banneren
dc.subject.translatedsocial media commercialen
dc.subject.translatedsearch engine commercialen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Moucha Jan_K13B0238P.pdfPlný text práce2,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moucha_V.pdfPosudek vedoucího práce611,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moucha_O.pdfPosudek oponenta práce595,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moucha_P.pdfPrůběh obhajoby práce222,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23471

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.