Název: Specifika marketingové komunikace vybrané společnosti působící v tabákovém průmyslu
Další názvy: Marketing communication specifics of chosen company operating in the tobacco industry
Autoři: Krausová, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Čechurová Lenka, Ing.
Oponent: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23473
Klíčová slova: marketing;marketingová komunikace;komunikace;reklama;philip morris;regulace reklamy
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing communication;communication;advertisement;advertising;philip morris;advertising regulations
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti působící v tabákovém průmyslu. Toto odvětví je v rámci marketingové komunikace regulované zákonem, zvláště pak Zákonem o regulaci reklamy. V teoretické části práce jsou pomocí literárních zdrojů popsány základní pojmy spojené s teorií marketingu, přede-vším pak s marketingovou komunikací. Dále se tato část zaměřuje na zhodnocení situace na trhu s tabákovými výrobky a je zde představena i problematika elektronických cigaret. Poslední kapitola teoretické části obsahuje základní informace o společnosti Philip Morris International (PMI) a Philip Morris ČR a.s. Praktická část uplatňuje teoretické poznatky přímo na společnosti PMI, obsahuje konkrétní příklady marketingového i komunikačního mixu a porovnává vybrané značky cigaret společnosti PMI s konkurenčními podniky. Konečná část celé práce pak shrnuje závěry a doporučení pro společnost PMI.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with marketing communication issues of a company acting in the tobacco industry. Within the marketing communication is this sector regulated by the law, especially then by the Act on Advertising Regulation (Zákon o regulaci reklamy). The theoretical part is occupied with description of basic terms related to the theory of marketing, mainly to the marketing communication, based on literary sources. This part is focused on evaluation of the situation in the market with tobacco products and there are described the issues of electronic cigarettes. The last chapter of the theo-retical part contains basic information about the companies Philip Morris International (PMI) and Philip Morris ČR a.s. The practical part applies the theoretical knowledge on the company PMI, contains concrete examples of the marketing and communication mix and compares picked cigarette brands made by the company PMI with rival companies. The final part of the thesis sums up conclusions and recommendations for the company PMI.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Veronika Krausova.pdfPlný text práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krausova_V.pdfPosudek vedoucího práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krausova_O.pdfPosudek oponenta práce523,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krausova_P.pdfPrůběh obhajoby práce164,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23473

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.