Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMašek Jan, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBoříková, Zdeňka
dc.contributor.refereeZikmundová Vladimíra, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-5-25
dc.date.accessioned2017-02-21T09:42:00Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2017-02-21T09:42:00Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-15
dc.identifier64661
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24083
dc.description.abstractTéma práce je Školní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových her. Práce se zaměřuje na analýzu vybraného vzorku počítačových her, kterými se baví školní mládež v současné době v základním školství. Práce dále obsahuje analýzu daných herních prostředí v kontextu audiovizuality, narativity, vizuality a výtvarného zpracování. Vliv na výtvarné a etické cítění mládeže, včetně možného vlivu na její psychosomatický rozvoj. V mediálně pedagogické části na konkrétních příkladech doporučuji učitelské a rodičovské veřejnosti počítačové hry vhodné a žádoucí pro osobnostní rozvoj žáka a jeho výtvarně-estetické cítění.cs
dc.format64 s. (119 162 znaků), VIII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectaudiovizualita počítačových hercs
dc.subjectvizualita počítačových hercs
dc.subjectnarativita počítačových hercs
dc.subjectgrand theft autocs
dc.subjectcounter strikecs
dc.subjectleague of legendscs
dc.subjectthe simscs
dc.subjectworld of tankscs
dc.subjectakční počítačová hracs
dc.subjectarkádacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectsimulátorcs
dc.subjectrole playing gamecs
dc.subjectadventuracs
dc.titleŠkolní mládež a vizualita, audiovizualita počítačových hercs
dc.title.alternativeSchool children and visuality, audiovisuality of computer gamesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis named Students and visuality, audiovizuality of computer games. The work focuses on the analysis of a selected sample of computer games which are playing school children currently in primary education. The work also includes analysis of the gaming environment in the context audiovizuality, narrative, visuality and visual processing. Influence on art and ethical sensibilities of children, including the possible effect on the psychosomatic development. In pedagogical part of specific examples I recommended teachers and parents computer games appropriate and desirable for the personal development of students and their artistic- esthetic sensibilities.en
dc.subject.translatedaudiovizuality of computer gamesen
dc.subject.translatedcomputer games visualityen
dc.subject.translatednarration of computer gamesen
dc.subject.translatedgrand theft autoen
dc.subject.translatedcounter strikeen
dc.subject.translatedleague of legendsen
dc.subject.translatedthe simsen
dc.subject.translatedworld of tanksen
dc.subject.translatedaction computer gameen
dc.subject.translatedarcadeen
dc.subject.translatedstrategyen
dc.subject.translatedsimulatoren
dc.subject.translatedrole playing gameen
dc.subject.translatedadventureen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomova prace.pdfPlný text práce2,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Borikova Zdenka_vedouci_Masek_2016.pdfPosudek vedoucího práce948,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Borikova Zdenka_oponent_Zikmundova_2016.pdfPosudek oponenta práce1,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Borikova Zdenka_2016.pdfPrůběh obhajoby práce546,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24083

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.