Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Szachtová Alena, PhDr. | |
dc.contributor.author | Šmídová, Alice | |
dc.contributor.referee | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2016-8-31 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:43:12Z | - |
dc.date.available | 2015-10-8 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:43:12Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-6-28 | |
dc.identifier | 65385 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24152 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce byla zaměřena na celkovou spokojenost současných učitelů ve svém povolání. Teoretická část je zaměřena na vývoj učitelské profese v českých zemích, na změny, kterými toto povolání procházelo a na významné mezníky, které ji ovlivnily, až po současné nároky, které jsou na učitele kladeny. V praktické části proběhlo na základě online dotazníku šetření celkové spokojenosti současných učitelů, vyhodnocení a ověření navržených hypotéz. | cs |
dc.format | 69 s. (14 755 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učitelská profese | cs |
dc.subject | osobnost učitele | cs |
dc.subject | profesní kompetence učitele | cs |
dc.subject | kariérní řád | cs |
dc.subject | autodiagnostika učitele | cs |
dc.subject | feminizace školství | cs |
dc.subject | syndrom vyhoření | cs |
dc.subject | profesní spokojenost učitele. | cs |
dc.title | Profesní spokojenost učitelů | cs |
dc.title.alternative | Professional satisfaction of teachers | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is focused on the total satisfaction of current teachers in their profession. The theoretical part is focused on the development of the teaching profession in the Czech republic. The changes which the profession is undergoing and important milestones that influenced it, to current demands that are placed on teachers . The practical part is based on an online questionnaire survey of overall satisfaction of current teacher evaluation and verification of the proposed hypotheses. | en |
dc.subject.translated | the teaching profession | en |
dc.subject.translated | teacher personality | en |
dc.subject.translated | teacher professional competence | en |
dc.subject.translated | career system | en |
dc.subject.translated | self-test teachers | en |
dc.subject.translated | feminisation of education | en |
dc.subject.translated | burnout | en |
dc.subject.translated | professional satisfaction of teachers | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_SMIDOVA.pdf | Plný text práce | 1,9 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Smidova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 306,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Smidova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 409,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Smidova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 121,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24152
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.