Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorSlezáková, Pavla
dc.contributor.refereeMacháčková Dita, Mgr.
dc.date.accepted2016-9-2
dc.date.accessioned2017-02-21T09:45:01Z-
dc.date.available2011-12-7
dc.date.available2017-02-21T09:45:01Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-29
dc.identifier49418
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24232
dc.description.abstractCílem této práce je excerpce slovní zásoby ze slovně-druhového a morfologického hlediska ve vybraných učebnicích prvouky a matematiky pro první třídy základní školy. Diplomová práce se věnuje charakteristice jednotlivých složek slovní zásoby, disciplínám, které se slovní zásobou souvisejí. Dále je práce zaměřena na vývoj řeči dítěte a jsou zde rozebrány všechny etapy vývoje jedince kognitivní, emoční, motivační, sociální a v neposlední řadě i vývoj motorický. Empirická část zahrnuje samotnou analýzu učebnic. V poslední kapitole jsou obsaženy návrhy na nejrůznější aktivity rozvíjející slovní zásobu u dětí mladšího školního věku pro učitele prvního stupně.cs
dc.format86 s., 43 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectslovní zásobacs
dc.subjectvývoj řečics
dc.subjectvývoj dítětecs
dc.subjectslovotvorbacs
dc.subjectmorfologiecs
dc.titleRozvoj slovní zásoby u žáků 1. ročníku ZŠcs
dc.title.alternativeThe development of word reserve at 1.st class pupilsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this study brings analyze the vocabulary of word classes and morphological aspects in selected textbooks of elementary science and mathematics for the first grade of elementary school. The first part of the thesis is focused on characteristics of the individual components of vocabulary, disciplines that are related vocabulary. The next chapter is aimed at the speech and language development of children, so all stages of human development - cognitive, emotional, motivational, social, and the motor development. The empirical part of this work includes analysis itself. In the last part are some variety of activities developing vocabulary for school age children for primary school teachers.en
dc.subject.translatedanalyze the vocabularyen
dc.subject.translatedspeech and language developmenten
dc.subject.translatedthe human developmenten
dc.subject.translatedword classesen
dc.subject.translatedmorphologyen
dc.subject.translatedactivitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA PRACE.pdfPlný text práce3,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
slezakova_machackova.pdfPosudek oponenta práce42,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
slezakova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce46,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
slezakova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce84,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24232

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.