Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorGerbová, Tereza
dc.date.accepted2016-5-23
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:06Z-
dc.date.available2013-12-6
dc.date.available2017-02-21T09:46:06Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-6-30
dc.identifier59997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24271
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem zaměřeným na jazykové poradenství. Předmětem zkoumání jsou učební strategie s konkrétním zaměřením na strategie používané při osvojování slovní zásoby cizího jazyka. Teoretická část podrobněji popisuje druhy učebních stylů a učebních strategií. Následně jsou zde poskytnuty rady a tipy, jak se efektivně učit cizí jazyk, konkrétně slovní zásobu cizího jazyka. Praktická část navazuje na teoretickou část a zkoumá, jaké učební strategie používají žáci druhého stupně základní školy v České Republice při osvojování si slovní zásoby cizího jazyka.cs
dc.format84 s. (102 655 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59997-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectjazykové poradenstvícs
dc.subjectvýuka cizích jazykůcs
dc.subjectučební stylycs
dc.subjectučební strategiecs
dc.titleRady pro výuku cizích jazyků: tipy a rady jak se naučit cizí jazykcs
dc.title.alternativeLanguage advisory: tips and advice for language learningen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the topic of vocabulary language learning and the use of language learning strategies in second language learning. In the theoretical part, the overview of learning styles and strategies is provided. The tips and advice for effective vocabulary language learning are also provided as well as they are accompanied by concrete examples. Practical part is focused on the research, which is dedicated to the use of vocabulary learning strategies by pupils of an upper primary school in the Czech Republic.en
dc.subject.translatedlanguage advisoryen
dc.subject.translatedvocabulary learningen
dc.subject.translatedlanguage learningen
dc.subject.translatedlearning stylesen
dc.subject.translatedlearning strategiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_gerbova.pdfPlný text práce1,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gerbova - GK - ved.pdfPosudek vedoucího práce544,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gerbova - DH - opon.pdfPosudek oponenta práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gerbova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce283,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24271

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.