Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Gerbová, Tereza | |
dc.date.accepted | 2016-5-23 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:46:06Z | - |
dc.date.available | 2013-12-6 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:46:06Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2015-6-30 | |
dc.identifier | 59997 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24271 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá tématem zaměřeným na jazykové poradenství. Předmětem zkoumání jsou učební strategie s konkrétním zaměřením na strategie používané při osvojování slovní zásoby cizího jazyka. Teoretická část podrobněji popisuje druhy učebních stylů a učebních strategií. Následně jsou zde poskytnuty rady a tipy, jak se efektivně učit cizí jazyk, konkrétně slovní zásobu cizího jazyka. Praktická část navazuje na teoretickou část a zkoumá, jaké učební strategie používají žáci druhého stupně základní školy v České Republice při osvojování si slovní zásoby cizího jazyka. | cs |
dc.format | 84 s. (102 655 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59997 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | jazykové poradenství | cs |
dc.subject | výuka cizích jazyků | cs |
dc.subject | učební styly | cs |
dc.subject | učební strategie | cs |
dc.title | Rady pro výuku cizích jazyků: tipy a rady jak se naučit cizí jazyk | cs |
dc.title.alternative | Language advisory: tips and advice for language learning | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the topic of vocabulary language learning and the use of language learning strategies in second language learning. In the theoretical part, the overview of learning styles and strategies is provided. The tips and advice for effective vocabulary language learning are also provided as well as they are accompanied by concrete examples. Practical part is focused on the research, which is dedicated to the use of vocabulary learning strategies by pupils of an upper primary school in the Czech Republic. | en |
dc.subject.translated | language advisory | en |
dc.subject.translated | vocabulary learning | en |
dc.subject.translated | language learning | en |
dc.subject.translated | learning styles | en |
dc.subject.translated | learning strategies | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_gerbova.pdf | Plný text práce | 1,89 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Gerbova - GK - ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 544,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Gerbova - DH - opon.pdf | Posudek oponenta práce | 1,48 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Gerbova - obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 283,63 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24271
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.