Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHolubová, Regina
dc.date.accepted2016-8-30
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:39Z-
dc.date.available2014-12-12
dc.date.available2017-02-21T09:46:39Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-24
dc.identifier64726
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24299
dc.description.abstractDiplomová práce "Klima inkluzivní školy" se zabývá klimatem inkluzivních škol a běžných škol. Teoretická část popisuje pojmy integrace, inkluze a jejich vývoj, dále školu, její prostředí a kulturu a v neposlední řadě klima. Podrobněji jsou popsány druhy klimatu a jejich možnosti zjišťování. V praktické části je samotné výzkumné šetření klimatu, které proběhlo na dvou inkluzivních základních školách a dvou běžných základních školách. Ve výzkumné části bylo zjišťováno, zda klima inkluzivní školy je srovnatelné s klimatem běžných škol.cs
dc.format76 s., VI s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectklimacs
dc.subjectprostředí a kultura školycs
dc.subjectzákladní školacs
dc.titleKlima inkluzivní školycs
dc.title.alternativeThe climate of the inclusive schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe following thesis "Climate of inclusive school" is focused on the comparison of school climate in inclusive schools and in ordinary schools. In the theoretical part there are described key terms like integration, inclusion, school, its environment and culture and last but not least school climate; various types of school climate and possibilities of its measuring are described in detail. In the practical part of the thesis there is the measure of school climate, which was conducted at two inclusive elementary schools and at two ordinary elementary schools. The main aim of the research was to give the answer to question whether school climate of inclusive school is comparable with school climate of normal elementary school.en
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedschool climateen
dc.subject.translatedschool environmenten
dc.subject.translatedschool cultureen
dc.subject.translatedelementary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Holubova.pdfPlný text práce2,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holubova VP.pdfPosudek vedoucího práce978,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holubova OP.pdfPosudek oponenta práce1,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holubova O.pdfPrůběh obhajoby práce385,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24299

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.