Název: Možnosti využití vlastní aplikace při výuce astronomie
Další názvy: Possible usage of a self-made application in teaching astronomy
Autoři: Hála, Vojtěch
Vedoucí práce/školitel: Přibáň Tomáš, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/24344
Klíčová slova: java;python;astronomie;orloj;výuka;aplikace
Klíčová slova v dalším jazyce: java;python;astronomy;astronomical clock;teaching;applications
Abstrakt: Práce rekapituluje současný stav výuky astronomie na základních a středních školách v ČR a nabízí možnost využití výpočetní a projekční techniky i tabletů a mobilních telefonů k zatraktivnění výuky. Obsahuje návrh multiplatformní interaktivní aplikace, která může být pomůckou žákům a učitelům při výuce nejen astronomie, ale i české historie. Zároveň práce shrnuje možnosti a úskalí vývoje podobných aplikací v programovacích jazycích Java a Python.
Abstrakt v dalším jazyce: In this thesis we resume the current state of astronomy teaching on elementary schools and highschools in the Czech Republic. We offer using information technology like PCs, tablets and smartphones to make the lessons more attractive. We design a multiplatform interactive application that could be helpful to both students and teachers during astronomy lessons and also Czech history lessons. We also mention key possibilities and pitfalls of desinging such applications in Java and Python languages.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bp.pdfPlný text práce537,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Hala_hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce102,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek_BP - Vojtech Hala (2016).pdfPosudek oponenta práce2,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Hala330.pdfPrůběh obhajoby práce165,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24344

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.