Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerníková Veronika, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorJarošová, Radana
dc.contributor.refereeKratochvílová Lucie, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T09:52:32Z-
dc.date.available2015-9-2
dc.date.available2017-02-21T09:52:32Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-29
dc.identifier69363
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24647
dc.description.abstractTato diplomová práce nese název "Využití uměleckých děl v hodinách francouzského jazyka." Vyučování francouzštiny neznamená jen naučit gramatiku, lexikum a fonetiku, ale při výuce francouzštiny žákům předáváme také kulturní znalosti frankofonních zemí. Umělecká díla jsou součástí francouzské kultury. Tento fakt je bohužel mnohými učiteli francouzského jazyka opomíjen. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli vytvořit příklady příprav na vyučovací hodiny za použití uměleckých děl jakožto autentických dokumentů. V teoretické části jsme se věnovali definici autentického dokumentu, což je dokument, který byl primárně vytvořen rodilými mluvčími pro jiné účely, než jsou účely didaktické. Přes to ale shledáváme využití autentických dokumentů efektivním, a to díky tomu, že žáci jsou lépe motivováni, pokud pracují s autentickým dokumentem, což je velmi důležité. Po tom, co jsme zjistili, jak se pracuje s tímto dokumentem, jsme připravili několik příkladů příprav na vyučovací hodiny. Pro každý využitý obraz byly vytvořeny dvě přípravy na hodiny, a to jedna pro začátečníky zaměřená na lexikum a jedna pro pokročilejší studenty. Ta je věnována více mluvenému projevu. Tyto přípravy byly využity na na střední škole, kde se potvrdila naše hypotéza, že užití umění ve francouzštině je efektivní, motivující a děti baví.cs
dc.format107 s. (118 755 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectuměnícs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectfrancouzštinacs
dc.subjectdidaktikacs
dc.subjectpedagogikacs
dc.titleL'oeuvre d'art en classe de FLE / Umělecká díla v hodinách francouzského jazykacs
dc.title.alternativeThe art in lessons of frenchen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis named "The use of art in French lessons." Teaching the French does not involve only grammar, lexis or phonetics but also culture of the francophones countries. This important fact is often forgotten by considerable number of teachers. This thesis proposes an aplication of French art in lessons.en
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedfrenchen
dc.subject.translateddidacticsen
dc.subject.translatedarten
dc.subject.translatedpedagogicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Radana Jarosova_DP_Pevna vazba. (1).pdfPlný text práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jarosova obhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce522,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jarosova vedouci.PDFPosudek vedoucího práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jarosova oponent.PDFPosudek oponenta práce1,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24647

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.