Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Černíková Veronika, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Jarošová, Radana | |
dc.contributor.referee | Kratochvílová Lucie, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2016-6-1 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:52:32Z | - |
dc.date.available | 2015-9-2 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:52:32Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-4-29 | |
dc.identifier | 69363 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24647 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce nese název "Využití uměleckých děl v hodinách francouzského jazyka." Vyučování francouzštiny neznamená jen naučit gramatiku, lexikum a fonetiku, ale při výuce francouzštiny žákům předáváme také kulturní znalosti frankofonních zemí. Umělecká díla jsou součástí francouzské kultury. Tento fakt je bohužel mnohými učiteli francouzského jazyka opomíjen. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli vytvořit příklady příprav na vyučovací hodiny za použití uměleckých děl jakožto autentických dokumentů. V teoretické části jsme se věnovali definici autentického dokumentu, což je dokument, který byl primárně vytvořen rodilými mluvčími pro jiné účely, než jsou účely didaktické. Přes to ale shledáváme využití autentických dokumentů efektivním, a to díky tomu, že žáci jsou lépe motivováni, pokud pracují s autentickým dokumentem, což je velmi důležité. Po tom, co jsme zjistili, jak se pracuje s tímto dokumentem, jsme připravili několik příkladů příprav na vyučovací hodiny. Pro každý využitý obraz byly vytvořeny dvě přípravy na hodiny, a to jedna pro začátečníky zaměřená na lexikum a jedna pro pokročilejší studenty. Ta je věnována více mluvenému projevu. Tyto přípravy byly využity na na střední škole, kde se potvrdila naše hypotéza, že užití umění ve francouzštině je efektivní, motivující a děti baví. | cs |
dc.format | 107 s. (118 755 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fr | fr |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | umění | cs |
dc.subject | kultura | cs |
dc.subject | francouzština | cs |
dc.subject | didaktika | cs |
dc.subject | pedagogika | cs |
dc.title | L'oeuvre d'art en classe de FLE / Umělecká díla v hodinách francouzského jazyka | cs |
dc.title.alternative | The art in lessons of french | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis named "The use of art in French lessons." Teaching the French does not involve only grammar, lexis or phonetics but also culture of the francophones countries. This important fact is often forgotten by considerable number of teachers. This thesis proposes an aplication of French art in lessons. | en |
dc.subject.translated | culture | en |
dc.subject.translated | french | en |
dc.subject.translated | didactics | en |
dc.subject.translated | art | en |
dc.subject.translated | pedagogics | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Radana Jarosova_DP_Pevna vazba. (1).pdf | Plný text práce | 1,46 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Jarosova obhajoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 522,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Jarosova vedouci.PDF | Posudek vedoucího práce | 1,54 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Jarosova oponent.PDF | Posudek oponenta práce | 1,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24647
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.