Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hynčík Luděk, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Fictumová, Anna | |
dc.contributor.referee | Bernecker Florian | |
dc.date.accepted | 2016-8-29 | |
dc.date.accessioned | 2017-03-02T05:00:01Z | |
dc.date.available | 2015-10-7 | |
dc.date.available | 2017-03-02T05:00:01Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-5-31 | |
dc.identifier | 68078 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/25434 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je optimalizace a zdokumentování procesu usazování prováděného v software LoCo2 za pomoci řešiče PamCrash; zpřehlednění procesu usazování, a vypočtů prováděných za tímto účelem, uživatelům zabývajícím se procesem usazování; optimalizace a zjednodušení dosud používaných způsobů usazovaní a usazení figuríny do sedadla pro projekt AU516. | cs |
dc.format | 62 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68078 | - |
dc.rights | Plný text práce není přístupný. Plný text práce bude přístupný od 02.03.2116. | cs |
dc.subject | side impact | cs |
dc.subject | crash test | cs |
dc.subject | loco | cs |
dc.subject | virtual dummy | cs |
dc.title | Optimalizace procedury usazování modelu figuríny do vozidla pro testování bočního nárazu | cs |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Počítačové modelování v inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.description.embargo | 2116-03-02 | |
dc.rights.access | embargoAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The purpose of this master thesis is to optimise and to document the approach of seating procedure performed in LoCo2 software and computed using PamCrash solver. The procedure as well as the computational background are explained. The processes of the seating procedure performed up until now are simplified and optimised. | en |
dc.subject.translated | side impact | en |
dc.subject.translated | crash test | en |
dc.subject.translated | loco | en |
dc.subject.translated | virtual dummy | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KME) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fictumova_nezverejneni DP.pdf | Odůvodnění nezveřejnění VŠKP | 337,46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Master_Thesis_Fictumova.pdf | Plný text práce | 8,97 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Fictumova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 391,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fictumova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 362,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fictumova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 263,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/25434
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.