Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZídková, Helena
dc.contributor.authorZachovský, Jan
dc.contributor.refereeZvoneček, František
dc.date.accepted2012-08-21
dc.date.accessioned2013-06-19T06:49:25Z
dc.date.available2011-10-18cs
dc.date.available2013-06-19T06:49:25Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-28
dc.identifier48853
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2608
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou řešení reklamací v automobilovém průmyslu. Popisuje problematiku rekla-mací mezi zákazníkem a dodavatelem. Vysvětluje základní určování technického faktoru, dle kterého se vyčísluje fi-nanční zatížení dodavatele. Hlavním přínosem je vizualizace výsledků reklamací za kalendářní roky 2008, 2009 a 2010 a tím zisk přehledu nad reklamovanými výrobky, které finančně zatěžují společnost.cs
dc.format34 s. (36 971 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=48853-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjecttechnický faktorcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdodavatelcs
dc.subjectvýrobekcs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectpolecs
dc.subjectkontrolacs
dc.subjectzávadacs
dc.titleŘešení problematiky reklamací ve společnosti BOS Automotive Productscs
dc.title.alternativeSolution to the complaint issue in the company BOS Automotive Productsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra technologie obráběnícs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the resolution of claims in the automotive industry. It describes the issue of claims between the customer and the supplier. It explains the basic factor determining the technical, which is calculated according to the financial burden on suppliers. The main benefit is to visu-alize the results of complaints for the calendar years 2008, 2009 and 2010 and thus gain an overview of the advertised products that financially burden the company.en
dc.subject.translatedcomplainten
dc.subject.translatedtechnical faktoren
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedsupplieren
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatedqua-lityen
dc.subject.translatedfield complaintsen
dc.subject.translateddefecten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jan Zachovsky-Bakalarska prace.pdfPlný text práce3,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zachovsky-posudek vedouciho BP.PDFPosudek vedoucího práce771,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zachovsky-posudek opo BP.PDFPosudek oponenta práce679,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zachovsky - prubeh obhajoby.PDFPrůběh obhajoby práce354,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2608

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.