Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hořejší Petr, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Příhoda, Martin | |
dc.contributor.referee | Polcar Jiří, Ing. | |
dc.date.accepted | 2017-6-21 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T14:59:50Z | - |
dc.date.available | 2016-9-19 | |
dc.date.available | 2018-01-15T14:59:50Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-1 | |
dc.identifier | 72317 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/26630 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá ergonomickou analýzou, rozborem jejích metod a implementaci vhodné metody ve vývojovém prostředí Unity 3D s použitím zařízení MS Kinect jako vstupního snímače. | cs |
dc.format | 47 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=72317 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | rula | cs |
dc.subject | niosh | cs |
dc.subject | ocra | cs |
dc.subject | ergonomie | cs |
dc.subject | bezpečnost | cs |
dc.subject | záznam pohybu | cs |
dc.subject | simulace výrobních procesů | cs |
dc.subject | unity 3d | cs |
dc.subject | ms kinect | cs |
dc.subject | c# | cs |
dc.title | Realizace ergonomická analýzy s možností implementace Motion Capture dat | cs |
dc.title.alternative | Realisation of ergonomics analysis with possibility of implemetation of the Motion Capture data | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This work investigates the ergonomics analysis, check out the methods a implementation of the applicable method to the Unity 3D framework using MS Kinect device as a input sensor. | en |
dc.subject.translated | rula | en |
dc.subject.translated | niosh | en |
dc.subject.translated | ocra | en |
dc.subject.translated | ergonomy | en |
dc.subject.translated | safety | en |
dc.subject.translated | motion capture | en |
dc.subject.translated | process simulation | en |
dc.subject.translated | unity 3d | en |
dc.subject.translated | ms kinect | en |
dc.subject.translated | c# | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce Theses (KPV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - RULA v Unity.pdf | Plný text práce | 3,14 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Oponentni_posudek_DP_Prihoda.pdf | Posudek oponenta práce | 719,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodnoceni_DP_Prihoda.pdf | Posudek vedoucího práce | 535,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Obhajoby_DP_Prihoda.pdf | Průběh obhajoby práce | 866,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/26630
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.