Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMurgaš Jaromír, PhDr. CSc.
dc.contributor.authorMertlová, Lenka
dc.contributor.refereeKratochvíl Miloš, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-6
dc.date.accessioned2018-01-15T15:00:28Z-
dc.date.available2015-6-30
dc.date.available2018-01-15T15:00:28Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-4-14
dc.identifier68229
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26759
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je pojednat o koncepci morálního vývoje Jeana Piageta a jeho kritiků, zejména Lawrence Kohlberga a Eleanor Maccobyové. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část obsahuje definice morálky a termínů, které s ní souvisejí. Další část se zaměřuje na Piagetovu koncepci morálního vývoje, pojednává zde o jeho výzkumných metodách, morálních stádiích a vysvětluje pojmy, které sám vymyslel. Práce se zmiňuje o některých vývojových teoreticích, kteří Piagetovu teorii kriticky zhodnocují. Třetí část blíže pojednává o jednom z Piageotových kritiků - Kohlbergovi, zmiňuje se o jeho výzkumných metodách, stádiích a úrovních morálního usuzování. Poslední kapitola pojednává o sociálně-kognitivní teorii Maccobyové.cs
dc.format35 s. (57 179 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpiagetcs
dc.subjectmorální úsudekcs
dc.subjectmorální vývojcs
dc.subjectontogenezecs
dc.subjectvývojová stádiacs
dc.subjectsociálně-kognitivní teoriecs
dc.titleOntogeneze a morální vývoj podle J. Piageta a jeho kritikůcs
dc.title.alternativeOntogeny and Moral Development According to J. Piaget and his criticsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on Piaget's concept of moral development and its critics, especially Lawrence Kohlberg and Eleanor Maccoby. The thesis is divided into four parts. The first part contains of definition of morality and terms related to it. Next part is focused on Piaget's concept of moral development, discusses about Piaget's methods of research, stages of moral development and explains terms he invented. There are mentioned some developmental theorists who critically analysed Piaget's theory. Third part deals with one of Piaget's critics Kohlberg. This part refers to his methods of research and stages and levels of moral judgement. The last chapter discusses Maccoby's socio-cognitive theory.en
dc.subject.translatedpiageten
dc.subject.translatedmoral judgementen
dc.subject.translatedmoral developmenten
dc.subject.translatedontogenyen
dc.subject.translatedstages of developmenten
dc.subject.translatedsocio-cognitive theoryen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Mertlova.pdfPlný text práce876,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
mertlova_murgas.pdfPosudek vedoucího práce647,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
mertlova_kratochvil_new.pdfPosudek oponenta práce823,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
mertlova_O.pdfPrůběh obhajoby práce395,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26759

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.