Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorMarešková, Jaroslava
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:27Z-
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2018-01-15T15:01:27Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-11
dc.identifier70498
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26976
dc.description.abstractNosným tématem mé bakalářské práce je didaktická hra jakožto prostředek k všestrannému rozvoji dětí v předškolním věku. Mým cílem bylo analyzovat, zda existuje přímá úměra mezi použitím didaktických her a jejich kladným vlivem na rozvoj dítěte. Abych na tuto otázku získala odpověď, zvolila jsem kvantitativní metodu, dotazník. Dotazník byl rozeslán do všech mateřských škol na území okresu Plzeň jih. Došla jsem k závěru, že didaktická hra je jednou příčinou rozvoje dětí a měla by se používat současně s dalšími prostředky. Také jsem zjistila, že hra, jež rozvíjí oblast, která je pro děti obtížná, může být při správné motivaci a vhodném zařazení oblíbená stejně jako jiné hry. A rovněž hra, ve které vyniká schopnost dítěte, může být méně oblíbená než jiné hry. Proto je důležité hry obměňovat, sledovat dětské projevy a přistupovat k dětem individuálně. Také je vhodná důkladná příprava herní činnosti. Zároveň bychom měli dětem nabízet hry, které děti dokážou zvládnout, ale současně pro ně nejsou moc jednoduché.cs
dc.format42 s., xvi s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdidaktická hracs
dc.subjectrozvoj dítětecs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.titleDidaktická hra jako prostředek rozvoje předškolního dítěte v mateřských školách v okrese Plzeň-jihcs
dc.title.alternativeDidactic game as means of development of preschool children in kindergartens in the district Plzeň-jihen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedTopic of my bachelor work is a didactic game as means to universal development of preschool age children. My aim was to analyse whether there is exist direct proportion between usage of didactic games and their positive influence on development of the child. To answer that question I chose a quantitative method i.e. questionnaire. It was sent out to all kindergartens in the Pilsen-south district. I came to the conclusion that didactic game is one of the causes of children´s development and it should be used at the same time with other means. I also found out that the game which is developing area that it is difficult for children but with correct motivation and appropriate inclusion might be as favourite as other games. And also the game in which child´s ability excel might be less favourite than the others. That is why is important to change games, watch children´s display and approach to them individually. Also careful game preparation activity is suitable. At the same time we should offer children games that they are able to manage but they are not that easy.en
dc.subject.translateddidactic gameen
dc.subject.translatedchild developmenten
dc.subject.translateddiagnosticsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Mareskova Jaroslava.pdfPlný text práce2,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mareskova VP179.pdfPosudek vedoucího práce610,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mareskova OP171.pdfPosudek oponenta práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mareskova O218.pdfPrůběh obhajoby práce346,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26976

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.