Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPavlíčková, Terezie
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:25Z-
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2018-01-15T15:01:25Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-13
dc.identifier70500
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26978
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vývojem dětské hry ve vybraných plzeňských mateřských školách. Práce se skládá ze tří kapitol, z nichž dvě jsou teoretické a jedna empirická. První kapitola vysvětluje definici a teorii hry, její znaky a dělení her. Zabývá se také vývojem hračky a rolí hračky ve hře. Ve druhé kapitole je popsán vývoj hry od narození do šestého roku věku a význam hry ve vývoji. Třetí kapitola zahrnuje empirickou část, která obsahuje výzkumné šetření kvalitativního charakteru. Výzkum byl realizován prostřednictvím pozorování spontánní dětské hry ve vybraných plzeňských mateřských školách a následným rozhovorem s učitelkami tříd, ve kterých pozorování probíhalo. V této kapitole jsou popsány utvořené závěry.cs
dc.format46 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=70500-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthracs
dc.subjecthračkacs
dc.subjectvývoj hrycs
dc.subjectsamostatná hracs
dc.subjectparalelní hracs
dc.subjectkooperativní hracs
dc.titleVývoj dětské hry ve vybraných plzeňských mateřských školáchcs
dc.title.alternativeDevelopment of children's play in selected Pilsen region's nursery schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor's thesis deals with development of children's play in selected Pilsen region's nursery schools. The thesis is divided into three chapters, two of them are theoretical and one is empirical. The first chapter explains the definition and theory of play, it's characteristics and division of plays. The chapter also deals with development of toy and the role of toy in a play. The second chapter describes development of play since birth to sixth year of age and importance of a play in development. The third chapter includes the empirical part, which contains the research survey. The research was realised by observation of spontaneous children's play in selected nursery schools in Pilsen and by interview with teachers of the classes where was the observation realised. In this chapter there is the describtion of formed conlusions.en
dc.subject.translatedplayen
dc.subject.translatedtoyen
dc.subject.translateddevelopment of playen
dc.subject.translatedsolitary playen
dc.subject.translatedparallel playen
dc.subject.translatedcooperative playen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vyvoj detske hry ve vybranych plzenskych materskych skolach.pdfPlný text práce514,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pavlickova VP181.pdfPosudek vedoucího práce604,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pavlickova OP172.pdfPosudek oponenta práce942,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pavlickova O219.pdfPrůběh obhajoby práce351,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26978

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.