Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorZichová, Blanka
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:25Z-
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2018-01-15T15:01:25Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-3-17
dc.identifier70633
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26985
dc.description.abstractAbsolventská práce srovnává preprimární vzdělávání v České republice a ve Švédsku. V jednotlivých kapitolách vyhledává základní rozdíly a shody ve vzdělávání dětí v obou zemích. Popisuje využití spolupráce dvou konkrétních mateřských škol při předávání pedagogických postupů, metod, zkušeností, a způsobů práce. Dále zpracovává využití vzájemných kulturních a národních inspirací do vzdělávacího programu mateřských škol. Závěry v práci jsou získány dlouhodobou výměnou zkušeností a získáváním informací z reálného provozu.cs
dc.format45 s. (94252 znaků), xviii s. (36116 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčeská republikacs
dc.subjectšvédskocs
dc.subjectpreprimární vzdělávánícs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectrozdílycs
dc.subjectinspiracecs
dc.subjectdětics
dc.subjectstudijní pobytcs
dc.titleČeské a švédské předškolní vzdělávání, příklad konkrétní spolupráce mezi českou a švédskou mateřskou školoucs
dc.title.alternativeThe Czech and Swedish Preschool Education, an Example of the Czech and Swedish Kindergarten cooperationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis compares pre-primary education in the Czech Republic and in Sweden. It focuses on consensus and fundamental differences in a children's education in both countries. It describes a cooperation between two specific nursery schools and their sharing of educational techniques, methods, experience and manners of workd. Further it describes the usefulness of incorporating mutual cultural and national inspirations into the educational curriculum of nursery schools. The conclusions of the thesis are gained from a long-term exchange of experience and obtaining of information from every day work with the children.en
dc.subject.translatedczech republicen
dc.subject.translatedswedenen
dc.subject.translatedpre-primary educationen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translateddifferencesen
dc.subject.translatedinspirationsen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedstudy visiten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Zichova Blanka-ZCU.pdfPlný text práce771,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zichova VP180.pdfPosudek vedoucího práce611,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zichova OP168.pdfPosudek oponenta práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zichova O208.pdfPrůběh obhajoby práce335,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26985

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.