Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorDubec Michal, Mgr.
dc.contributor.authorHoloubková, Anna
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:01:26Z-
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2018-01-15T15:01:26Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-26
dc.identifier70711
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/26987
dc.description.abstractTato bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá psychikou dítěte v předškolním věku, věnuje se morálnímu vývoji jedince. Dále se práce zabývá charakteristikou, fungováním i důsledky trestů. Následně se práce věnuje odměnám, charakterizuje je, zabývá se též jejich fungováním a důsledky. Teoretická část dále popisuje odměňování a trestání dětí s ohledem na předškolní věk, zabývá se motivací, pravidly a řádem v MŠ. Teoretická část se v neposlední řadě věnuje konceptu Respektovat a být respektován. Výzkum v praktické části práce je zaměřený na pedagogy z vybraných MŠ. Cílem výzkumu je zjistit, jaké odměny a tresty se ve vybraných MŠ užívají, jaký je postoj pedagogů ke konceptu Respektovat a být respektován. Cílem práce je také zjistit, jestli existují rozdíly v přístupu k odměnám a trestům mezi vybranými typy předškolních zařízení.cs
dc.format49 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectodměny; tresty; respekt; morální vývoj; psychika; komunikace.cs
dc.titleSystém odměňování a trestání dětí ve vybraných mateřských školách v Plznics
dc.title.alternativeA system of rewards and punishments in various nursery schools in Pilsenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn the theoretical part, this paper reports on child psychology in pre-school age and moral development of individuals. It characterizes punishments and rewards and their consequences. Furthermore it deals with punishment and rewarding of the children, motivation and rules in kindergartens. Research in the practical part is focused on teachers in selected kindergartens. Main aim of the research is to find out, what rewards and punishments teachers use, and also what do they think about educational concept to respect and to be respected. The second aim is to find out whether there are any differences in rewards and punishments between selected types of pre-school facilities.en
dc.subject.translatedrewarden
dc.subject.translatedpunishmenten
dc.subject.translatedrespecten
dc.subject.translatedmoral developmenten
dc.subject.translatedpsycheen
dc.subject.translatedcommunication.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Holoubkova.pdfPlný text práce973,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holoubkova VP023.pdfPosudek vedoucího práce198,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holoubkova OP025.pdfPosudek oponenta práce157,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Holoubkova O079.pdfPrůběh obhajoby práce46,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26987

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.