Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorOtcová, Hana
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:02:36Z-
dc.date.available2016-4-10
dc.date.available2018-01-15T15:02:36Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-13
dc.identifier69407
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27236
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití interaktivní tabule na základních školách, především pro žáky-cizince. Cílem bakalářské práce je na základě teoretického seznámení s problematikou možností využití interaktivní tabule při práci se žáky cizinci a reflexe výzkumného dotazníkového šetření provedeného mezi učiteli prvního stupně základní školy vytvořit soubor prezentací zpracovaných se zřetelem ke specifickým vzdělávacím potřebám žáků-cizinců a jeho ověření na cílové skupině.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinteraktivní tabulecs
dc.subjectsmart notebookcs
dc.subjecttvorba výukových materiálůcs
dc.subjectzačleňovánícs
dc.subjectžák-cizineccs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectkritéria pro úpravu prezentacícs
dc.titleVyužití interaktivní tabule pro žáky - cizince na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeUse of interactive boards for pupils-foreigners in primary schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the possibilities of the use of interactive whiteboards in primary schools, especially for students-foreigners. The aim of the thesis is based on the theoretical fundamentals options use an interactive whiteboard at work with the pupils of the aliens, and reflection of the research questionnaire survey conducted among teachers of the first grade of elementary school to create the file processed taking into account presentations to specific learning needs of students-foreigners and its validation on the target group.en
dc.subject.translatedinteractive whiteboarden
dc.subject.translatedsmart notebooken
dc.subject.translatedcreation of teaching materialsen
dc.subject.translatedthe issue of inclusionen
dc.subject.translatedstudent-foreigneren
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedthe criteria for editing presentationsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Otcova.pdfPlný text práce3,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Otcova hodnoceni394.pdfPosudek vedoucího práce652,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Otcova posudek398.pdfPosudek oponenta práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Otcova protokol436.pdfPrůběh obhajoby práce349,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27227

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.