Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBenediktová Lenka, Mgr.
dc.contributor.authorHeinrichová, Bohuslava
dc.date.accepted2017-9-14
dc.date.accessioned2018-01-15T15:02:34Z-
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2018-01-15T15:02:34Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-29
dc.identifier69842
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27237
dc.description.abstractTato bakalářská práce stanovuje možnosti rodičů dětí ze základních škol při jejich ochraně před kyberšikanou. Aby rodiče tyto možnosti mohli využívat, musí být s kyberšikanou sami seznámeni. Bakalářská práce proto srovnává jejich povědomí o kyberšikaně, a to na dvou typech základních škol - na běžných základních školách a na základních školách vzdělávajících žáky s lehkým mentálním postižením. Podle výsledků srovnání pak podává doporučení pro školy, jak možnosti rodičů při ochraně potomků před kyberšikanou podporovat.cs
dc.format65 s. (79 016 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrodičecs
dc.subjectdětics
dc.subjectškolacs
dc.subjectochranacs
dc.subjectprevencecs
dc.subjectkyberšikanacs
dc.titleRole rodiče při ochraně potomků před kyberšikanou na základní škole praktickécs
dc.title.alternativeParents' role in protecting their children against cyberbullying at the practical elementary schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis determines the options of protection against cyberbullying for primary school children´s parents. To be able to utilize the options it is essential for parents to be acquainted with the issues of cyberbullying. Therefore, the general awareness of cyberbullying at schools is researched. The chosen schools are divided into two groups - common primary schools and primary schools educating children with mild mental handicap. On the basis of the results some useful recommendation for schools to help to support the possibilities of parents in protecting their children against cyberbullying is suggested.en
dc.subject.translatedparentsen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedprotectionen
dc.subject.translatedpreventionen
dc.subject.translatedcyberbullyingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zapadoceska univerzita v..pdfPlný text práce2,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Heinrichova hodnoceni487.pdfPosudek vedoucího práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek Heinrichova510.pdfPosudek oponenta práce756,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Heinrichova516.pdfPrůběh obhajoby práce395,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27237

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.