Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLachmanová, Petra
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:03:21Z-
dc.date.available2016-5-14
dc.date.available2018-01-15T15:03:21Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-18
dc.identifier69484
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27410
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Využití aktivit pro rozvoj matematického a logického myšlení při výuce anglického jazyka u dětí v předškolním věku" je rozdělena do tří částí teoretické, metodologické a experimentální. V teoretické části je popsáno předškolní období, předmatematické schopnosti a typy aktivit pro rozvoj předmatematického a logického myšlení. Metodologická část obsahuje použité metody, cíl experimentu, podmínky experimentu, terminologii, přípravu experimentu, zadání experimentu a kritéria hodnocení experimentu. V experimentální části je popsán experiment se dvěma skupinami dětí.cs
dc.format45 s. (73 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjectpředmatematické schopnostics
dc.subjectlogické myšlenícs
dc.titleVyužití aktivit pro rozvoj matematického a logického myšlení při výuce anglického jazyka u dětí v předškolním věkucs
dc.title.alternativeUsage of activities to develop matematic and logic thinking of pre-school children during English language lessonsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis is focused on the Topic of "Use of activities for the development of mathematical and logical thinking in teaching English to children in preschool age". It is divided into three parts theoretical, methodological and experimental. The theoretical section describes the preschool period, pre-mathematics skills and the types of activities for the development of pre-mathematics and logical thinking. The methodological part consists of the terms and conditions of the experiment, its methods, terminology and its complete preparation, accompanied with the evaluation criteria. The experimental part describes the experiment with two groups of children.en
dc.subject.translatedpre-school ageen
dc.subject.translatedenglish languageen
dc.subject.translatedpre-mathematics skillsen
dc.subject.translatedlogic thinkingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Lachmanova.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lachmanova hodnoceni400.pdfPosudek vedoucího práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
35. Lachmanova_Oponentsky posudek bakalarske prace.pdfPosudek oponenta práce231,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lachmanova protokol501.pdfPrůběh obhajoby práce454,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27410

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.