Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Lachmanová, Petra | |
dc.date.accepted | 2017-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:03:21Z | - |
dc.date.available | 2016-5-14 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:03:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-18 | |
dc.identifier | 69484 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27410 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce na téma "Využití aktivit pro rozvoj matematického a logického myšlení při výuce anglického jazyka u dětí v předškolním věku" je rozdělena do tří částí teoretické, metodologické a experimentální. V teoretické části je popsáno předškolní období, předmatematické schopnosti a typy aktivit pro rozvoj předmatematického a logického myšlení. Metodologická část obsahuje použité metody, cíl experimentu, podmínky experimentu, terminologii, přípravu experimentu, zadání experimentu a kritéria hodnocení experimentu. V experimentální části je popsán experiment se dvěma skupinami dětí. | cs |
dc.format | 45 s. (73 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | anglický jazyk | cs |
dc.subject | předmatematické schopnosti | cs |
dc.subject | logické myšlení | cs |
dc.title | Využití aktivit pro rozvoj matematického a logického myšlení při výuce anglického jazyka u dětí v předškolním věku | cs |
dc.title.alternative | Usage of activities to develop matematic and logic thinking of pre-school children during English language lessons | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis is focused on the Topic of "Use of activities for the development of mathematical and logical thinking in teaching English to children in preschool age". It is divided into three parts theoretical, methodological and experimental. The theoretical section describes the preschool period, pre-mathematics skills and the types of activities for the development of pre-mathematics and logical thinking. The methodological part consists of the terms and conditions of the experiment, its methods, terminology and its complete preparation, accompanied with the evaluation criteria. The experimental part describes the experiment with two groups of children. | en |
dc.subject.translated | pre-school age | en |
dc.subject.translated | english language | en |
dc.subject.translated | pre-mathematics skills | en |
dc.subject.translated | logic thinking | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Lachmanova.pdf | Plný text práce | 1,87 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lachmanova hodnoceni400.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,2 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
35. Lachmanova_Oponentsky posudek bakalarske prace.pdf | Posudek oponenta práce | 231,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lachmanova protokol501.pdf | Průběh obhajoby práce | 454,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27410
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.