Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSuda, Zdeněk
dc.contributor.authorRejthar, Michal
dc.contributor.refereeVejvodová, Jana
dc.date.accepted2012-08-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:50:00Z
dc.date.available2010-12-09cs
dc.date.available2013-06-19T06:50:00Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-31
dc.identifier43241
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2741
dc.description.abstractTéma diplomové práce ?Stav pravopisných dovedností žáků na 2. stupni ZŠ? se opírá o výzkum v oblasti pravopisných dovedností žáků základní školy a nižších ročníků gymnázií. Cílem práce je získat povědomí o stavu pravopisných dovedností žáků 9. tříd a kvart gymnázií v rámci vybraných plzeňských vzdělávacích institucí, poté sestavit pořadí jednotlivých škol a jejich míru úspěšnosti při zvládání pravopisných jevů vzájemně porovnat. Samotný výzkum má dvě linie - první linii tvoří výzkum pravopisných dovedností žáků vybraných škol, který čerpá z údajů získaných z pracovních listů obsahujících doplňovací cvičení zaměřená na různé typy pravopisných jevů, druhou linii tvoří výzkum zaměřený na učitele, zejména na jejich metodiku používanou při výuce pravopisu.cs
dc.format146 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpravopiscs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectgymnáziumcs
dc.subjectlexikální pravopiscs
dc.subjectmorfologický pravopiscs
dc.subjectsyntaktický pravopiscs
dc.subjectučitel českého jazykacs
dc.subjectmetodika výuky pravopisucs
dc.subjectdiktátcs
dc.subjectpravopisná cvičenícs
dc.titleStav pravopisných dovedností žáků na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeSpelling skills of pupils at the 2nd elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of the diploma work Stav pravopisných dovedností žáků na 2. stupni ZŠ is based on the reaserch in the area of elementary school studenst's language skills. The goal of the work is to gain knowledge about the languange skills of the 9th grade elementary school students and 4th grade grammar school students in the area of Pilsen educational institutions and to compare the succes rate in the area of the language skills between individual schools. The reaserch itself consists of two parts: first one is based upon the reaserch of the languale skills in chosen schools, which draws from the data recieved from the worksheets containing remedial exercises focused on different kinds of grammar phenomena; the second part is the reaserch focused on the teachers, particularly on their methodology used during the teaching.en
dc.subject.translatedorthographyen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedgrammar schoolen
dc.subject.translatedlexical spellingen
dc.subject.translatedmorphological spellingen
dc.subject.translatedsyntax spellingen
dc.subject.translatedteacher of czech languageen
dc.subject.translatedteaching methodology of spellingen
dc.subject.translateddictationen
dc.subject.translatedspelling exercisesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Michal Rejthar.pdfPlný text práce846,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
rejthar.pdfPosudek vedoucího práce271,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(1).rejthar.pdfPosudek oponenta práce425,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(2).rejthar.pdfPrůběh obhajoby práce166,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2741

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.