Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková, Jaroslava
dc.contributor.authorMaryšková, Marie
dc.contributor.refereeVejvodová, Jana
dc.date.accepted2012-05-31
dc.date.accessioned2013-06-19T06:49:59Z
dc.date.available2010-12-02cs
dc.date.available2013-06-19T06:49:59Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-06
dc.identifier43252
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2746
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá syndromem ADHD a jeho kompenzací ve škole a obzvláště při výuce českého jazyka. Teoretická část pojednává o termínech spojených s hyperkinetickou poruchou, jejích projevech, diagnostice a legislativě. Všímá si i zohlednění dětí s ADHD ve vzdělávacích programech a s tím souvisejícím individuálním vzdělávacím plánem. Uvádí i nutnost upravení podmínek ve škole, třídě a při výuce. Důležitou částí je i pojednání o problematice s ohledem na český jazyk a literaturu. Praktická část nabízí 25 aktivních cvičení, která se mohou uplatnit při nauce o vyjmenovaných slovech v hodinách českého jazyka.cs
dc.format98 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectADHDcs
dc.subjecthyperaktivitacs
dc.subject1. stupeň základní školycs
dc.subjectspecifické potřebycs
dc.subjectvýuka českého jazyka a literaturycs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectŠkolní vzdělávací programcs
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs
dc.subjectLMDcs
dc.titleSpecifické potřeby hyperaktivních žáků na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeSpecific needs of hyperactive primary school pupilsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with ADHD syndrome and its compensation at school, especially in Czech lessons. The theoretical part concerns with terms connected with hyperkinetic disorder, its symptoms, diagnosis and legislation. This thesis describes the status of children with ADHD in The Framework Education Programme for Elementary Education and in the School Education Programme. It pursues also the individual educational programme. It presents the necessity of adjustment of conditions at school, in the classroom and during the lessons too. A part of this diploma thesis is devoted to methodology of the Czech language. The diploma thesis is dedicated to a theme from the Czech language, which is writing y,ý/ i,í after the ambiguous consonants. The section dealing with the issues of this, with regard to lessons of Czech and literature is very important too. The practical part offers twenty-five active exercises that can be used while teaching writing i/y, ý/ý after the ambiguous consonants (b, l, m, p, s, v, and z) in Czech lesson.en
dc.subject.translatedADHDen
dc.subject.translatedhyperactivityen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedspecific needsen
dc.subject.translatedteaching czech languageen
dc.subject.translatedindividual teching planeen
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
dc.subject.translatedSchool educational programmeen
dc.subject.translatedMBDen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Specificke potreby zaka s ADHD na 1. stupni ZS na PDF.pdfPlný text práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
maryskova.pdfPosudek vedoucího práce39,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(1).maryskova.pdfPosudek oponenta práce602,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(2).maryskova.pdfPrůběh obhajoby práce177,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2746

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.