Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKáňová Šárka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorValentová, Jitka
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:01Z-
dc.date.available2015-12-11
dc.date.available2018-01-15T15:05:01Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-28
dc.identifier69172
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27754
dc.description.abstractVýzkum diplomové práce byl zaměřený na připravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání pohledem pedagogických pracovníků vybraných škol v okrese Cheb. Co je to inkluze a inkluzivní vzdělávání, o hlavních aktérech a cílech inkluzivní edukace. Je probrána osobnost pedagoga a poradenské služby v ČR. Další specifika inkluzivního a integrativního vzdělávání v ČR. Vypracování individuálního vzdělávacího plánu a jeho náležitosti a přínos. Práce obsahuje možnosti vzdělávání pedagogických pracovníků, jejich další vzdělávání a možnosti získávání informací. Zaměřuje se na komponenty inkluzivní pedagogiky, zejména etický, profesní, sociologický komponent a další. Také zahrnuje specifika vzdělávání žáků s různým postižením, jejich možnosti vzdělávání a podmínky pro vzdělávání.cs
dc.format61 s. (102 044 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectpedagogikacs
dc.subjectžákcs
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectškolacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.titlePřipravenost škol k inkluzivnímu vzdělávání pohledem pedagogických pracovníků vybraných základních škol v okrese Chebcs
dc.title.alternativeThe readiness of Schools for Inclusive Education from the Perspective of Teachers and Other School Staff in district Cheben
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy research work is focused on the preparedness of schools for inklusive education from the point of view of teachers from selected schools in the Cheb district. The thesis describes inclusion and inklusive education its main actors and its goals. Personality of a teacher as well as counseling services in the Czech Republic have been discussed. Other specifics of inklusive and integrative education in the Czech Republic are given. An individual educational plan, its requirements and benefits has been elaborated. The thesis describes the possibilities of continuing education of pedagogice staff and the ways of obtaining information. It focuses on the components of inclusive pedagogy, in particual on the ethical, professional, sociological and other components. It also includes the specifics of education of pupils with different disabilities, their educational opportunities and the conditions of education.en
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedpedagogyen
dc.subject.translateddiscipleen
dc.subject.translatedpedagogueen
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedresearchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA PRA CE Jitka Valentova 2017.pdf2,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Valentova VP061.pdfPosudek vedoucího práce329,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Valentova OP045.pdfPosudek oponenta práce324,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Valentova O060.pdfPrůběh obhajoby práce28,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27754

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.