Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorDubec Michal, Mgr.
dc.contributor.authorKukolová, Aneta
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:00Z-
dc.date.available2015-12-11
dc.date.available2018-01-15T15:05:00Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-13
dc.identifier69319
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27759
dc.description.abstractV diplomové práci, která nese název Výuka matematiky Hejného metodou v 1. a 2. ročníku v Domažlicích se nejprve zaměřuji na představení výuky matematiky Hejného metodou, jejího vývoje, principů na kterých je založena a pojmy s ní související jako je motivace a konstruktivismus. Dále na postoje, jejich stavbu, funkci, utváření a měření. Ve výzkumné části jsem se snažila zjistit pomocí sémantického diferenciálu a strukturovaného rozhovoru, zda žáci, kteří se učí matematiku Hejného metodou a tradiční metodou, mají odlišné postoje k tomuto předmětu.cs
dc.format44 s. (89 815 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthejného metodacs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectkonstruktivismuscs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectsémantický diferenciálcs
dc.titleVýuka matematiky Hejného metodou v 1. a 2. ročníku ZŠ v Domažlicíchcs
dc.title.alternativeMaths teaching by the Hejný method in the 1st and 2nd grade of elementary school in Domažliceen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis called "Teaching Mathematics by Hejny method in Year 1 and 2 in Domažlice" deals with the method of Milan Hejný. Firstly, it introduces the method itself, its development and principles, which the method is based on. Secondly, concepts related to it like motivation and constructivism. Thirdly, it is focused on attitudes, their structure, function, formulation and measurements. I used semantic differentials and structured interviews in the practical part. I tried to determinate different pupils´ attitudes to this subject thanks to the interviews. Some pupils are taught by the traditional method and some are taught by Hejny method.en
dc.subject.translatedhejny methoden
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedconstructivismen
dc.subject.translatedattitudesen
dc.subject.translatedsemantic differentialen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Kukolova.pdfPlný text práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kukolova VP155.pdfPosudek vedoucího práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kukolova OP154.pdfPosudek oponenta práce1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kukolova OP154_0.pdfPrůběh obhajoby práce1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27759

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.