Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Dubec Michal, Mgr. | |
dc.contributor.author | Kukolová, Aneta | |
dc.date.accepted | 2017-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:05:00Z | - |
dc.date.available | 2015-12-11 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:05:00Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-13 | |
dc.identifier | 69319 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27759 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci, která nese název Výuka matematiky Hejného metodou v 1. a 2. ročníku v Domažlicích se nejprve zaměřuji na představení výuky matematiky Hejného metodou, jejího vývoje, principů na kterých je založena a pojmy s ní související jako je motivace a konstruktivismus. Dále na postoje, jejich stavbu, funkci, utváření a měření. Ve výzkumné části jsem se snažila zjistit pomocí sémantického diferenciálu a strukturovaného rozhovoru, zda žáci, kteří se učí matematiku Hejného metodou a tradiční metodou, mají odlišné postoje k tomuto předmětu. | cs |
dc.format | 44 s. (89 815 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69319 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | hejného metoda | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | konstruktivismus | cs |
dc.subject | postoje | cs |
dc.subject | sémantický diferenciál | cs |
dc.title | Výuka matematiky Hejného metodou v 1. a 2. ročníku ZŠ v Domažlicích | cs |
dc.title.alternative | Maths teaching by the Hejný method in the 1st and 2nd grade of elementary school in Domažlice | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | My diploma thesis called "Teaching Mathematics by Hejny method in Year 1 and 2 in Domažlice" deals with the method of Milan Hejný. Firstly, it introduces the method itself, its development and principles, which the method is based on. Secondly, concepts related to it like motivation and constructivism. Thirdly, it is focused on attitudes, their structure, function, formulation and measurements. I used semantic differentials and structured interviews in the practical part. I tried to determinate different pupils´ attitudes to this subject thanks to the interviews. Some pupils are taught by the traditional method and some are taught by Hejny method. | en |
dc.subject.translated | hejny method | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
dc.subject.translated | constructivism | en |
dc.subject.translated | attitudes | en |
dc.subject.translated | semantic differential | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Kukolova.pdf | Plný text práce | 1,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kukolova VP155.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,34 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kukolova OP154.pdf | Posudek oponenta práce | 1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kukolova OP154_0.pdf | Průběh obhajoby práce | 1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27759
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.