Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPluháčková Markéta, Mgr.
dc.contributor.authorPavliščová, Lenka
dc.date.accepted2017-9-12
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:41Z-
dc.date.available2016-12-8
dc.date.available2018-01-15T15:05:41Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-28
dc.identifier72897
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27892
dc.description.abstractTato bakalářská práce pracuje s problematikou učebnic. Jsou v ní porovnávány učebnice zeměpisu pro 6. ročník ZŠ oblast Přírodní obraz Země od nakladatelství Fraus, Česká geografická společnost a Nová škola. Vybrané učebnice byly podrobeny analýze obtížnosti textu a celkové didaktické vybavenosti. Zvolenou metodiku posuzování jsem popsala a vysvětlila ve své práci. Druhou metodou použitou v mé bakalářské práci byla metoda dotazování. Nejprve jsem pomocí dotazníku kvantifikovala používání učebnic v několika krajích Čech a na tomto základě vybrala učebnice zmiňovaných nakladatelství k analýze. Druhý dotazník pomohl srovnat naměřené údaje se zkušenostmi učitelů, kteří uvedené učebnice používají. Srovnání mnou naměřených výsledků s dalšími analýzami jiných autorů i se zkušenostmi učitelů z praxe naznačuje zvyšování kvality učebnic zeměpisu pro 6. ročník ZŠ.cs
dc.format65 s., 1 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectučebnice zeměpisucs
dc.subjecthodnocení učebniccs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectanalýza obtížnosti textucs
dc.subjectanalýza didaktické vybavenostics
dc.subjectsrovnání učebnic s praxícs
dc.titleAnalýza a hodnocení učebnic zeměpisu pro ZŠcs
dc.title.alternativeAnalysis and assessment of geography textbooks for elementary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor theses is focused to the student's books of geography for 6. grades of primary school. There are three different books from the Fraus publishing, Czech Geographical Institute and The New School publishing, which were chosen. The books were analysed by different criteria's such as difficulty of text, and didactic. The method is explained in this thesis. The second used method was a questionary. Firstly I used a questionary at the several schools in the Czech Republic, to know, which books are used during education. The result of this questionary was choosing the books for comparison. The second questionary helped compare the dates with experiences teachers, who use these books. At the end of the theses I compare my results with another analyses, papers and with teachers experiences. This shown that quality of the books of geography increase.en
dc.subject.translatedgeography textbooken
dc.subject.translatedtextbook evaluationen
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
dc.subject.translatedtext difficulty analysisen
dc.subject.translateddidactic facilities analysisen
dc.subject.translatedtextbook comparison with practiceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pavliscova_BP_ANALYZA A HODNOCENI UCEBNIC ZEMEPISU PRO ZS.pdfPlný text práce1,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pavliscova V.pdfPosudek vedoucího práce771,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pavliscova O.pdfPosudek oponenta práce710,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pavliscova P.pdfPrůběh obhajoby práce153,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27892

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.