Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKamenický, Petr
dc.contributor.authorKoranda, Václav
dc.contributor.refereeUzel, David
dc.date.accepted2012-06-26
dc.date.accessioned2013-06-19T06:50:17Z
dc.date.available2011-10-17cs
dc.date.available2013-06-19T06:50:17Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-07
dc.identifier47304
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2811
dc.description.abstractTato práce je zaměřena hlavně na simulaci přechodových dějů v pohonu s asynchronním motorem. K simulaci bylo použito prostředí Matlab/Simulink se speciální knihovnou Plecs, která je určena pro simulaci v oboru výkonové elektroniky a pohonů. Teoretická část se zabývá teorií skalárního řízení asynchronního motoru a možnostmi, jak lze řídit střídač. Dále se zabývá vlastnostmi asynchronního motoru, které se využívají v pohonu se skalární regulací (náhradní schéma a jeho matematický popis). Praktická část je zaměřena na simulace vybraných přechodových dějů v pohonu.cs
dc.format51 s. (6 177 slov znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectelektrické pohonycs
dc.subjectasynchronní motorcs
dc.subjectskalární řízenícs
dc.subjectnapěťový střídačcs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectPlecscs
dc.titleSimulace pohonu s asynchronním motorem v prostředí Matlab/Simulinkcs
dc.title.alternativeSimulation of the drive with induction motor in Matlab/Simulinken
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra elektromechaniky a výkonové elektronikycs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work is aimed at simulation of the induction motor drive. The simulation uses Matlab / Simulink environment. Simulation is mainly focused on the transition going on in the drive. Theoretical part deals with theory of scalar control of induction motor and possibilities of control of voltage inverter. Also this work deals with properties of induction motor which are used within propulsion with scalar regulation. Practical part deals with simulation of chosen propulsion?s transients.en
dc.subject.translatedelectric drivesen
dc.subject.translatedinduction motoren
dc.subject.translatedscalar controlen
dc.subject.translatedvoltage inverteren
dc.subject.translatedsimulationen
dc.subject.translatedPlecsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska_prace.pdfPlný text práce3,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047304_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce262,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047304_oponent.pdfPosudek oponenta práce429,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
047304_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce165 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2811

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.