Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠlajch Václav, MgA. Ing.
dc.contributor.authorGodyna, Denis
dc.contributor.refereeKotyza Vladivoj, akad. mal.
dc.date.accepted2017-6-12
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:02Z-
dc.date.available2016-9-30
dc.date.available2018-01-15T15:07:02Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-28
dc.identifier71048
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28167
dc.description.abstractStrategická hra - populární žánr počítačových her, kde je klíčem k dosažení vítězství plánování a strategické myšlení. Počítačová hra, která by měla svůj unikátní svět s atmosférou budoucnosti sci-fi. Také aby mechanika hry měla nový systém, který nebude podobný ostatním hrám, které existují. Herní svět je budoucnost. Máme možnost hrát za 2 různé frakce, kde Země- lidstvo a Měsíc - roboti. Každá frakce má svoje schopnosti a cíle hry. Vy musíte vytvořit svou unikátní armádu, která musí zničit hlavní štáb nepřítele. Také každá frakce má generála, který bude řídit vaši armádu. Kromě toho musíte vytvořit jednotku kosmických lodí, které vám pomůže odeslat výsadkovou pěchotu na planetu nepřítele.cs
dc.format22 s. (18332 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthracs
dc.subjectrobotics
dc.subjectlidécs
dc.subjectkrajinycs
dc.subjectplanetycs
dc.subjectměsíccs
dc.subjectzeměcs
dc.subjectbudoucnostcs
dc.subjectartbookcs
dc.subjectknihacs
dc.titleVýtvarné řešení počítačové hrycs
dc.title.alternativeCreative solution of computer gameen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBcA.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedStrategic Game - A popular genre of computer games where it is the key to achieving winning scheduling and strategic thinking. A computer game that would have its unique world with the atmosphere of science fiction. Also make the game mechanics have a new system that will not be similar to other games that exist. The game world is a future. We have the opportunity to play for 2 different factions, where Earth-humanity and moon-robots. Each faction has its own abilities and goals. You must create your unique army that must destroy the enemy's main crew. Also, every faction has a general who will steer your army. In addition, you have to create a spaceship unit to help you send a parachute infantry to the enemy's planet.en
dc.title.otherGenesiscs
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedrobotsen
dc.subject.translatedlandscapeen
dc.subject.translatedplanetsen
dc.subject.translatedhumanen
dc.subject.translatedsci-fien
dc.subject.translatedfutureen
dc.subject.translatedartbooken
dc.subject.translatedbooken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Teoriticka prace - Denis Godyna.pdfPlný text práce2,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Godyna.pdfPosudek vedoucího práce366,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Godyna_0.pdfPosudek oponenta práce416,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Godyna_1.pdfPrůběh obhajoby práce341,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28167

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.