Název: Týmová spolupráce ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Další názvy: Teamwork in teaching the Czech language in the first grade of primary school
Autoři: Nenadovičová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Vejvodová Jana, PaedDr. CSc.
Oponent: Suda Zdeněk, PhDr. CSc.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28244
Klíčová slova: kooperace;komunikace;role ve skupině;hodnocení skupiny;hlučnost třídy.
Klíčová slova v dalším jazyce: cooperation;communication;role in the group;group evaluation;noise of class.
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem Týmové spolupráce ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Teoretická část je zaměřena na problematiku týmové spolupráce. Je zde na základě odborných publikací zpracováno plánování a realizace týmové výuky, možnosti využití metod, technik a strategií týmové spolupráce, možnosti hodnocení týmové spolupráce a jeho úskalí. Praktická část práce je zaměřena na ověření účinnosti týmové spolupráce a porovnání výsledků týmové spolupráce třídy běžné základní školy a třídy základní školy s programem Začít spolu. Součástí praktické části jsou analýzy videonahrávek z vyučovacích hodin českého jazyka, ve kterých byla týmová spolupráce využita. Ve třetí části jsou uvedeny aktivity pro týmovou spolupráci v hodinách českého jazyka odpovídající současnému Rámcovému vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the subject of Teamwork in teaching the Czech language in the first stage of primary school. The theoretical part is focused on the issue of teamwork. Based on scientific publications, there is elaborated planning and implementation of teamwork, utilisation of methods, techniques and strategies, evaluation and its possible drawbacks or pitfalls. The practical part is aimed at verification of effectiveness of teamwork, comparison of its results in a common primary school class and in a class working in the programme named "Začít spolu", internationally known as "Step by step". This part includes also analyses of video recordings taken during Czech lessons using teamwork. The third part contains teamwork activities appropriate for Czech language lessons corresponding to the contemporary Framework Programme for the basic education.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Nenadovicova.pdfPlný text práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
nenadovicova_suda.pdfPosudek oponenta práce114,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
nenadovicova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce36,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
nenadovicova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce70,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28244

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.